  • Data: 2021-05-11 23:11:59
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > Trzeba dobrze zaplanowac.
    > Zgłosic sie w piatek, termin badania na sobote, w niedziele wynik.
    > Dla 400zł mozna sobie podarowac jakies dalsze wycieczki, zreszta nie
    > wiem jak jest teraz ze sprawdzaniem tej kwarantanny.
    > No bo w sumie w jaki sposób ktokolwiek miałby sprawdzic gdzie jestem?

    Znam takiego, co kiedyś dla uniknięcia wojska symulował wrzody żołądka.
    Miał załatwione skierowanie do szpitala, gdzie życzliwy medyk miał
    w wypisie stwierdzić co trzeba. Ale oni go tam rzeczywiście zbadali
    i wykryli wrzody w zawansowanym stadium.

    Jarek

    --
    Z reumatyzmem nie pchaj się między nas. Reumatyzm znaczy u nas akurat tyle
    co odciski. Ja mam anemię, brak mi połowy żołądka i pięciu żeber, a nikt mi