    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <t...@4...com> <sad1bf$kgs$1@dont-email.me>
    <a...@4...com> <saf1ef$rn8$1@dont-email.me>
    <60cb3a35$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sahdiq$rmo$1@dont-email.me>
    <60ccf9c3$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <sak243$9ij$1@dont-email.me> <1ojyuacvm8d8l$.dlg@myjk.org>
    <san5bo$mel$1@dont-email.me>
    Date: Mon, 21 Jun 2021 09:10:34 +0200

    Sun, 20 Jun 2021 11:30:15 +0100, ddddddddddddd

    > oczywiście, wiem swoje. Wiem, że do zmarłych na covid zaliczani są
    > wszyscy, którzy zmarli 28/56 dni od pozytywnego testu i chyba teraz
    > dopiero planują to zmienić.

    W drugą stronę też to działa, czyli do zmarłych na covid nie jest wielu
    zaliczanych. Generalnie można przyjąć że +/- się zgadza.

    > Gdzieś w usa nagle liczba zgonów covid
    > spadła o 25%, bo odrzucili tych co zginęli w wypadkach samochodowych

    Ale to jeden stan gdzie jakiś ignorant panował na statystykami...

    > zaręczam ci, że zdecydowanie więcej zarobisz sprzedając coś za
    > kilkanaście dolców wszystkim, niż za kilka dolców tylko chorym

    Nie wiem jak mi to zaręczysz. Mnie co rok dwukrotnie w sezonie toczy grypa
    i wydaję na nią średnio 300-500 zł (sic!) rocznie (samych tylko lekarstw,
    nie wliczając w to latania po lekarzach, strat z tyt. nie wykonania
    obowiązków służbowych, co przy posiadaniu DG jest szczególnie bolesne).
    Szczepionka która spowodowała że nie chorowałem kosztowała mnie w porywach
    80 zł. Jeśli wg ciebie 300-500<80 to ja się wcale nie dziwię że masz
    odwrócony światopogląd.

    > wiem, powinienem ślepo zaufać partii która w tv ma dla mnie gotowe
    > rozwiązanie i już po 15 dawce zakończy dwutygodniowy lockdown ;)

    Co ty znowu z tą partią, jprdle. Ty po prostu bełkoczesz jak opętany. Także
    odnośnie tej partii (reptilian).

    > Nikt nie siada do dyskusji. Argument o płaskoziemcach ci znika, bo to
    > lekarze i osoby z tytułami naukowymi są usuwani z dyskusji, nie tylko
    > moje czy innych "płaskoziemców" udostępnienia.

    Oczywiście, bo wśród płaskoziemców są same głąby nawet bez podstawówki, tak
    samo jak wśród antyszczepionkowców.

    > Jak narazie to ty jesteś płaskoekranowcem ślepo wierzącym w to, co pan
    > telewizor z wykupioną rzeszą specjalistów powie.

    Typowy argument antyszczepionkowca płaskoziemcy. Jak mu realia nie pasują,
    to wszyscy są przekupieni, i np. lot na księżyc sfingowany przez NASA by
    ukryć że ziemia jest płaska.

    > Ja tej papce nie wierzę, za gruba cenzura panuje.

    No tak, bo masz swoją papkę -- jak płaskoziemcy. Oni dokładnie tak samo
    twierdzą jak ty. Serio nie widzisz analogii? Może jednak musisz się do
    specjalisty z tym zwrócić.

    > Mnie fb zablokował na 24h za udostępnienie zdjęcia z wejścia do
    > sklepu gdzieś w USA, gdzie było napisane "jak chcesz zakładać maskę, to
    > załóż, jak nie to nie. To jest Ameryka, kraj wolnych ludzi". FB
    > stwierdził, że mój post nie spełnia "community standards". Myślę, że
    > chodziło im o nie spełnianie "communism standards".

    Uhm, a udostępniałeś to po co jako Polak mieszkający w UK? Czego nie
    rozumiesz w zasadach obowiązujących społeczeństwo w kórym odpowiedzialność
    spoczywa na wszystkich i jednostka nie może stanowić o innych na podstawie
    swojego widzimisię, nawet w takich "wolnych stanach", które to "wolne
    stany" niejednokrotnie są zdecydowanie bardziej zaborcze i ograniczające
    wolność niż inne zakątki, często nawet te "komunistyczne"?

    --
    Pozdor
    Myjk