  • 751. Data: 2021-06-24 20:48:34
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 24.06.2021 o 07:55, ddddddddddddd pisze:

    > https://zapodaj.net/e024bccae4ca4.jpg.html
    >
    > od lutego 73 zgony w ciągu 28 dni od testu

    Czyli już nie kilkanaście, a kilkadziesiąt. Nie przypadków, a zgonów.
    Jak jeszcze raz przeczytasz, to może doczytasz także, że nie ogólnie
    koronawirusa, a samej odmiany Delta.

    --

    Ewa

  • 752. Data: 2021-06-24 22:16:37
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.06.2021 o 19:48, FEniks pisze:

    > Czyli już nie kilkanaście, a kilkadziesiąt. Nie przypadków, a zgonów.
    > Jak jeszcze raz przeczytasz, to może doczytasz także, że nie ogólnie
    > koronawirusa, a samej odmiany Delta.

    przypadków zgonu, o testach teraz już nawet WHO mówi, że nie powinny być
    stosowane samodzielnie, ale poczekajmy jeszcze trochę - pośmiejemy się z
    waszej ślepej wiary w PCR ;))
    BTW kilkadziesiąt osób to faktycznie zatrważająca ilość. Na szczęście po
    szczypawce jesteś chroniony, kilkukrotnie gorzej niż ja bez, ale nadal
    jesteś ;)

  • 753. Data: 2021-06-24 22:24:53
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Czyli już nie kilkanaście, a kilkadziesiąt.

    sprawdziłęm - 93 zgony z wpisanym kowidem w ciągu ostatniego tygodnia -
    to nadal jest kilkanaście, a nie kilkadziesiąt. 66mln osób to naprawdę
    dramat, nie rozumiem dlaczego jeszcze nie ogłosili 5 fali

  • 754. Data: 2021-06-27 10:32:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Jun 2021 21:07:08 +0200, FEniks

    > Więc za przeproszeniem - Co dałaby
    > Ci  publiczna debata naukowców, lekarzy? Co byś z niej zrozumiał, skoro
    > masz problem z oceną prawdopodobieństwa, czy rozumieniem dość prostego
    > tekstu w języku polskim, nie wspominając już o angielskim

    Dlatego od początku twierdziłem, że nie ma to sensu i dlatego nic takiego
    się nie odbywa. Dokładnie tak samo jak wcześniej z płaskoziemcami,
    chemitrialsowcami czy wczesnymi antyszczepionkowcami. Do takich betonów nic
    nie trafia, a każda dyskusja i obalanie ich wyssanych z palca teorii to
    jeszcze większa woda na młyn. Dlatego mnie się już czas skończył na
    karmienie tego antyszczepionkowca, poleciał do kibla -- tam jego miejsce.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 755. Data: 2021-06-27 12:46:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    czwartek, 24 czerwca 2021 o 20:40:57 UTC+2 FEniks napisał(a):

> [...]
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka_RNA ), ze "Do grudnia 2020 żadna
    szczepionka RNA nie została zatwierdzona do stosowania u ludzi."

    > "- Wykorzystuje się już mRNA do aktywacji układu immunologicznego np. w
    > szczepionkach przeciwnowotworowych. Są to szczepionki leczące, podawane
    > osobom, które już są chore na nowotwór. Chcemy w ten sposób zmusić ich
    > układ immunologiczny by rozpoznawał komórki nowotworowe i je niszczył."

    Hm, "podawane osobom, które już są chore na nowotwór", czyli jednak nie były
    wcześniej stosowane u zdrowych ludzi? Eksperymentalnych tearpii "ostatniej szansy"
    pewnie więcej było przy nieuleczalnych przypadkach, co nie znaczy, że są
    bezpieczne... Większość państw pozwalniała producentów z odpowiedzialności za skutki
    uboczne, tak z dobrej woli, jako wyraz zaufania... ?

    Co do opracowań naukowych to jest od dłuższego czasu lipa :( Większość tych "prac" ma
    niewiele wspólnego z nauka, ich wynik bardziej zależy od oczekiwań sponsorów,
    preferencji politycznych itp...

    Laikowi trudno rozstrzygnąć które teorie są prawdziwe, które nie :(

    np. brzmi sensownie https://stolikwolnosci.pl/wywiad-z-prof-romanem-ziel
    inskim/?fbclid=IwAR0-mMt2XhVfGt7qDFp7YALPaz_MGcpgb35
    YPwUampY1Rhizrd4RwPLy4do

    Bardzo trudno analizuje się dostępne dane, wręcz można na ich podstawie całkowicie
    odwrotne tezy udowodnić, np:

    https://dorzeczy.pl/zdrowie/188614/koronawirus-waria
    nt-delta-grozniejszy-dla-zaszczepionych.html
    https://oko.press/zaszczepieni-umieraja-czesciej-bzd
    ura/

    Moralnośc aktualnych naukowców wygląda mniej więcej tak:
    za https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/swiat/artykul
    y/8193661,naukowcy-z-usa-dowody-na-wyciek-koronawiru
    sa-z-laboratorium-sa-przytlaczajace.html
    "Komentarze pojawiły się, gdy naukowiec z Harvardu Alina Chan przyznała, że ona i jej
    koledzy byli wcześniej niechętni publicznemu wspieraniu teorii o wycieku z
    laboratorium z niechęci do Trumpa "

  • 756. Data: 2021-06-27 20:24:47
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 27.06.2021 o 12:46, WS pisze:

> [...]
    szczepionka RNA nie została zatwierdzona do stosowania u ludzi."
    > Hm, "podawane osobom, które już są chore na nowotwór", czyli jednak nie były

    Czyli chory człowiek mniej ważny niż zdrowy? Mój link miał na celu
    pokazanie, że mRNA jest stosowane w lecznictwie już od jakiego czasu nie
    jest żadnym "deus ex machina" na koronawirusa. Z jakim skutkiem - ne
    wiem, trzeba by to dokładnie sprawdzić. W każdym razie mówi się o tym,
    że mRNA to przyszłość w leczeniu chorób m.in. nowotworowych.

    > Eksperymentalnych tearpii "ostatniej szansy"

    Chorym na raka nie zawsze pozostaje leczenie "ostatniej szansy", nie
    przesadzajmy. Nie wiadomo, czy to o takie terapie chodzi.

    > Większość państw pozwalniała producentów z odpowiedzialności za skutki uboczne, tak
    z dobrej woli, jako wyraz zaufania... ?

    Widziano w tym najlepszy, najłatwiejszy i najskuteczniejszy sposób
    wyjścia z pandemii, w dodatku z ekspertyz wynikało, że bezpieczny.
    Dlatego podjęto taką decyzję.

> [...]
    >
    > np. brzmi sensownie https://stolikwolnosci.pl/wywiad-z-prof-romanem-ziel
    inskim/?fbclid=IwAR0-mMt2XhVfGt7qDFp7YALPaz_MGcpgb35

    Dla kogo brzmi sensownie, dla tego być może brzmi. Dla mnie nie.
    Profesor zdaje się mówić o wszczepianym mRNA jako o wirusie. Samo mRNA
    traktuje jako coś podejrzanego, jakby w ogóle nie wiedział, czym to
    jest.  W dodatku w jednym akapicie przyznaje, że nie robiono badań na
    kobietach w ciąży ze względu na zagrożenie, a w kolejnym pisze się już o
    problemach z donoszeniem ciąży, jak gdyby było to potwierdzone i
    oczywiste. Celowa manipulacja? Zwłaszcza że wiadomo, że kobiety w ciąży
    się szczepią i nie mają w związku z tym problemów, a ich nowo narodzone
    dzieci mają już przeciwciała od zaszczepionej matki.

> [...]
    odwrotne tezy udowodnić, np:

    > https://dorzeczy.pl/zdrowie/188614/koronawirus-waria
    nt-delta-grozniejszy-dla-zaszczepionych.html

    To już sam oceń, co dla Ciebie bardziej  wiarygodne.

> [...]
    jej koledzy byli wcześniej niechętni publicznemu wspieraniu teorii o wycieku z

    Pożyjemy zobaczymy, co się okaże na temat pochodzenia wirusa. Na razie
    jak to zwykle bywa przy takich okazjach - narasta wiele mitów.

    --
    Ewa

  • 757. Data: 2021-06-27 23:55:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-06-24 o 08:02, ddddddddddddd pisze:

    > to już upoważnia do mówienia, że to się ciężko przechodzi.
    > Kiedyś normalnie przechodziło się grypę i nikt o tym nie mówił, teraz
    > z takimi samymi objawami jest się strasznie chorym.

    Natomiast wśród moich znajomych i rodziny było kilka przypadków
    śmiertelnych oraz ciężkich powikłań.

    > ja nie badałem, bardzo prawdopodobne, że to przeszedłem - bo jak
    > zwykle przeziębienie z gorączką miałem, a kontaktu nie unikałem (nie
    > noszę maski, cały lockdown pracowałem, m.in. usługi w szpitalach i
    > przychodniach)

    Obecnie strzyknie kogoś w kościach, albo ktoś ma katar lub zabolą go
    hemoroidy - to już zapewne był to covid. Spośród moich znajomych i
    rodziny, większość, którzy przechodzili covid (potwierdzony badaniami),
    miała ciężkie dolegliwości, a niektórzy zmarli. Ja z resztą też
    przeszedłem i jeszcze w życiu tak nie byłem chory, choć miałem w życiu
    grypę i mogę porównać.

    Problemem nie jest gorączka. Problemem nie jest utrata smaku czy węchu.
    Problemem jest natomiast zakrzepica i ogólne osłabienie utrzymujące się
    miesiącami, które także i mnie dopadły, zwłóknienie płuc, uszkodzenia
    wielonarządowe w tym serca i problemy z pamięcią. Ja na szczęście w porę
    dotarłem prywatnie do dobrych lekarzy, którzy wiedzieli jak leczyć
    covid. Dzięki temu uniknąłem hospitalizacji i poważniejszych problemów.
    Ale osłabienie utrzymywało się przez ponad pół roku zanim doszedłem do
    siebie. Niestety spora część osób hospitalizowanych po prostu już nie
    wracała do domu, a ci co wracali opowiadali, że codziennie na oddziale
    umierało po kilka osób. Co ciekawsze umierały też osoby, które nie
    potrzebowały respiratora czy nawet tlenu. Wydawało się, że bez
    najmniejszego problemu wyjdą z tego, a tu dopadał ich kryzys i umierali.

    Jeżeli chodzi o osłabienie to gdybym nie miał pracy takiej jaką mam to
    po prostu bym utracił źródło dochodu, bo najdrobniejsze prace stanowiły
    dla mnie duży wysiłek. Nie wyobrażam sobie gdybym musiał pracować gdzieś
    na linii produkcyjnej, bo po prostu nie dałbym rady ustać 8 godzin. Na
    szczęście już wszystko za mną, ale wielu znajomych ma nadal problemy po
    roku czasu od przebycia covida.

    Chcecie się licytować? Chcecie opowiadać zasłyszane opowiastki, że
    ciotki szwagra, brata zięć, słyszał od kolegi znajomego, że
    prawdopodobnie jakiś znajomy jego znajomego chyba miał covida, bo dwa
    razy mu się kichło i w kolanie mu strzykało?

  • 758. Data: 2021-06-29 07:24:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.06.2021 o 19:24, FEniks pisze:

    nt-delta-grozniejszy-dla-zaszczepionych.html

    to akurat wzięło się z oficjalnych danych NHS
    https://zapodaj.net/e024bccae4ca4.jpg.html

    ura/

    nawet oficjalny profil szczepionkowych naganiaczy przyznaje, że
    śmiertelność wśród zaszczepionych jest wyższa ;)

    > To już sam oceń, co dla Ciebie bardziej  wiarygodne.

    nie da się ocenić, na razie za mało danych (jednak wystarczająco dużo,
    żeby straszyć ludzi wariantem na którego umiera prawie nikt...)

    Lukasz

  • 759. Data: 2021-07-01 08:43:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    niedziela, 27 czerwca 2021 o 20:25:01 UTC+2 FEniks napisał(a):

    > Chorym na raka nie zawsze pozostaje leczenie "ostatniej szansy", nie
    > przesadzajmy. Nie wiadomo, czy to o takie terapie chodzi.

    a niby jakie? niezbadanego leku na katar nikt warunkowo nie dopuści do użycia,
    chociaż niby nie ma na to leków: katar nieleczony trwa 7 dni, leczony tydzień ;)

    tak z dobrej woli, jako wyraz zaufania... ?
    > Widziano w tym najlepszy, najłatwiejszy i najskuteczniejszy sposób
    > wyjścia z pandemii, w dodatku z ekspertyz wynikało, że bezpieczny.
    > Dlatego podjęto taką decyzję.

    No właśnie, dlatego wspomniałem o "ekspertach", aktualnie udowodnią każdą tezę jak
    się zapłaci :(

    całkowicie odwrotne tezy udowodnić, np:

    Kolejny przykład: https://wydarzenia.interia.pl/news-izrael-kilkunastu
    -tysiecy-uczniow-objetych-kwarantanna-zamkn,nId,5330
    565
    Izrael, zaszczepione ~50% populacji, wzrost zachorowań, nowe przypadki to ~50% w
    pełni zaszczepieni. Ja bym powiedział, że te szczepionki nie działają, a " Według
    ekspertów nie świadczy to jednak o niskiej skuteczności szczepionek, ale o
    nieosiągnięciu jeszcze odporności zbiorowej" ;)

> [...]

    > Pożyjemy zobaczymy, co się okaże na temat pochodzenia wirusa. Na razie
    > jak to zwykle bywa przy takich okazjach - narasta wiele mitów.

    e.. zupełnie nie zrozumiałaś
    Nie wiadomo nic o pochodzeniu... Wskazałem jak wygląda podejście naukowców/ekspertów
    do badań
    Po mojemu: najlepsza uczelnia na świecie
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Uniwersytet_Harvarda
    prowadzą badania (za państwową kasę m.in) , otrzymują jakiś rezultat i... zatajają,
    czy wręcz ogłaszają dokładnie przeciwny bo... prawdziwy wynik ich pracy byłby na rękę
    Trumpowi, którego hejtują ;)
    Ja bym ich zwolnił dyscyplinarnie...
    Trudno się dziwić, że zaraz mniej ludzi poważnie traktuje takie teorie "naukowe"...

  • 760. Data: 2021-07-01 12:45:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znam ludzi bardzo inteligentnych to robiących.

    -----