    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Date: Thu, 1 Apr 2010 20:40:12 +0200

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hp2kgg$8pq$1@node1.news.atman.pl...
    > Górna półka nie leci.
    >
    > A jeśli leci, to przestaje być górną półką. Przykłady: gres z górnej półki
    > to 300zł/m^2,

    Ale można kupić tak samo dobry gres ponizej 100zł/mkw.
    >okna (drewniane, nie ma okien PCV z górnej półki) od
    > 50tys. (górna półka to raczej łuki i wymyślne formaty, więc raczej
    > 100tys.). Czego się nie dotkniesz na górnej półce to MUSI kosztować.

    Jeśli ktoś zakłada że tylko bardzo drogie rzeczy są dobre, funkcjonalne itp
    a reszta to kicz to zgoda.
    Np meble kuchenne w renomowanym salonie kosztują kilkadziesiąt a nawet
    kilkaset tysięcy.

    Średnio uzdolniony stolarz zrobi dokładnie takie same meble z tych samych
    materialow 10 azy taniej.
    Itp

    > Nie wiem, jak chcesz oszczędzić. Chyba, że na rzeczach, których nie widać
    > (np. mniej styropianu, wełny) ale to raczej głupie oszczędności.
    przede wszystkim na robociźnie która staniała no i na materiałach- znacznie
    łatwiej teraz uzyskac upusty itp

    > I ekipy z górnej półki też nie tanieją.

    Tanieją.
    A zeszta co znaczy ekipa z górnej półki?

    Kris