  • Data: 2014-09-01 14:43:58
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 1 Sep 2014 01:54:03 -0700 (PDT), Adam

    > Wprowadzmy do tego jakas logike. Nawet jezeli masz racje i zaden z tych
    > uzytkownikow GWC nie ma przez 8h 2kW mocy tylko.. naprzyklad 1/4 czyli 500W -
    > to nadal jest to 500W chlodu wiecej niz ma Ergie.

    Nawet jeśli się zbliżali do Ergiego albo nawet wyprzedzali o te całe 4kWh w
    dzień (w co wątpię, bo większość nie ma WM przystosowanej do gnania 500m3h
    w nocy), to...

    > Wiec jakim cudem u Ergiego chlodzenie (samym wentylowaniem) dziala,
    > a u nich nie ma szans dzialac? :-)

    ...jak wiadomo, są różne poziomy bytowania, różne domy, różne zyski, etc.
    Dasz sobie tu i teraz palec uciąć, że szanują chłód tak samo jak ja i
    Ergie? Podobno wszyscy normalni postępują jak Ty, i w dzień wietrzą aż
    świszczy... :P

    --
    Pozdor Myjk