  • Data: 2014-09-01 16:23:34
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 września 2014 14:43:58 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Ergie? Podobno wszyscy normalni postępują jak Ty, i w dzień wietrzą aż
    > świszczy... :P
    Nie interesuje mnie na ta chwilę wasz spór w temacie co lepsze do chłodzenia latem
    ale przyznam szczerze że nie wyobrażam Sobie mieszkac w domu latem i mieć ciągle
    pozamykane okna i drzwi na taras.
    Mieszkam w spokojnej okolicy więc latem okno w kuchni żona ma non stop otwarte
    również drzwi na taras. I nie chodzi o to że nie mam went mech i otwartymi drzwiami
    oknami wentyluję. Po prostu takie mamy nawyki, często się wchodzi wychodzi, dzieciak
    to samo, a wieczorem to już w ogóle. Z dwóch stron domu mam nieużytkowane łąki i całe
    lato słychać odgłosy przyrody- świerszcze, ptaki itp.
    Gdzieś wyżej pisałem że w domu jednorodzinnym nie widze sensu dla went mech- sama
    kubatura załatwia sprawę że nie jest duszno ani inne objawy o których marketingowcy
    piszą. A tu widze dodatkowo że niektórzy użytkownicy went mech wprowadzają sobie sami
    pewne ograniczenia typu zamykanie itp. To nie dla mnie. ale każdy robi co tam woli.
    Bywam w domach z went mech ja mam dom bez went mech i różnicy w komforcie nie widać.