  • Data: 2023-03-06 13:15:35
    Temat: Re: Szklarnia z poliwęglanu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2023 o 11:44 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Wszyscy tu jacyś bojaźliwi. Jeden boi się wiatru, drugi śniegu. Ja wierzę
    > w efekt szklarniowy występujący w szklarniach.

    To wiadomo, ale raz na ruski rok spadnie 30-50cm śniegu w nocy i ugnie
    dach.
    Na jutubie są filmiki, gdzie ludzie pokazują szkody po takim opadzie.

    > Znajomi od dobrych kilkunastu lat mają taką poliwęglanową konstrukcję
    > przystawioną do chaty w charakterze zimowego ogrodu.

    Samonośna czy zakotwiona do ściany? z jakich profili?
    Te z allegro co linkowałem mają profile z gównolitu, które gną się od
    samego patrzenia.
    Nawet jak szklarnia ma profil 20x40mm to grubość ścianek wynosi 0,5mm. Te
    bardzie wytrzymałe z obciążeniem na śnieg > 200kg/m2 to już koszt 6-8k PLN
    przy wymiarach 3x6m.

    TG