  • Data: 2018-08-19 22:03:51
    Temat: Re: Szliferka kątowa, jako stołowa
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-19 17:32, Zenek Kapelinder wrote:
    [...]
    > Jak ktos dorobi mocowanie tarczy, dorobi oslone ktora wytrzyma
    > rozerwanie tarczy itp. to szlifowanie przu osmiu tysiacach obrotow
    > bedzie bezpieczne i jesli nie zwracac uwagi na halas bedzie przyjemne
    > i wydajne.Rozerwanie tarczy to jedno, ale same obroty też pewnie robią swoje.
    Kilka razy zdarzyło mi się przy szlifowaniu małych przedmiotów na
    szlifierce stołowej, która ma może ze 2000 obrotów/min, ,,omsknięcie"
    ręki i przejechanie paluchami chronionymi cienką rękawiczką po tarczy.
    Zupełnie nic się nie stało. Podejrzewam, że gdybym używał kątówki, która
    ma 11000 obrotów, to już tak różowo by nie było.