  • 1. Data: 2011-04-28 11:48:03
    Temat: Szlifierka
    Od: "Czosnek" <c...@g...com>

    Znalazłem na allegro pewien przedmiot tj.
    http://allegro.pl/hitachi-g13yc-1500w-poznan-gratis-
    i1585363018.html. Czy
    jesteście może w stanie mi coś powiedzieć na ten temat? Jestem osobiście z
    Poznania i to właśnie będzie decydowało o zakupie chyba. Dajcie mi proszę
    jakieś sensowne oceny owej szlifierki jeśli ktoś posiada jakąkolwiek wiedze
    na jej temat.

  • 2. Data: 2011-04-28 12:10:34
    Temat: Re: Szlifierka
    Od: "Czosnek" <c...@g...com>

    I ewentualnie tarcza czy jest faktycznie jakaś fajna. Wiem, że to obecnie
    jest też HITACHI ale chociażby dziś o SANKYO słyszałem negatywną opinię z
    tym, że dotyczyła tarczy o o wiele większej średnicy. Normalnie nie kupuję
    niczego dla gratisu ale chciałbym wiedzieć czy według Was to się też chociaz
    trochę opłaca i to i tak jeśli ktoś tego będzie używał.

  • 3. Data: 2011-04-28 12:31:08
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 28 Kwi, 13:48, "Czosnek" <c...@g...com> wrote:
    > Znalaz em na allegro pewien przedmiot
    tj.http://allegro.pl/hitachi-g13yc-1500w-poznan-grat
    is-i1585363018.html. Czy
    > jeste cie mo e w stanie mi co powiedzie na ten temat? Jestem osobi cie z
    > Poznania i to w a nie b dzie decydowa o o zakupie chyba. Dajcie mi prosz
    > jakie sensowne oceny owej szlifierki je li kto posiada jak kolwiek wiedze
    > na jej temat.

    Ale naprawdę potrzebujesz tak bardzo profesjonalnego sprzętu?
    Za cenę tej szlifierki w najbliższej Castoramie kupisz trzy szlifierki
    Macallister, mające chyba wszystko to, co wymienia opis tej aukcji i
    dwuletnią gwarancję, bardzo dobre urządzenia (nie jestem handlowcem
    Castoramy, po prostu posiadam tą szlifierke i baaardzo ją sobie
    chwalę) i za resztę jeszcze tarcze do nich. A i walizkę będziesz miał
    do tego, a tu tylko pudełko.

    J.

  • 4. Data: 2011-04-28 13:20:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 05:31:08 -0700 (PDT), Jarek P. napisał(a):

    > Ale naprawdę potrzebujesz tak bardzo profesjonalnego sprzętu?
    > Za cenę tej szlifierki w najbliższej Castoramie kupisz trzy szlifierki
    > Macallister,

    Macallister ma plastikowe przekladnie i sa problemy z serwisem.

    To juz chyba lepiej uderzyc do Leroy Merlin i za 200 zl kupic 900-watowa
    szlifierke Graphite z przekladniami metalowymi. Mam, diamentem tne cegly,
    beton i kamienie - dla mnie OK. W komplecie walizeczka i tarcza do metalu.

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2011-04-28 13:28:47
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 28 Kwi, 15:20, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Macallister ma plastikowe przekladnie

    Jesteś tego pewien? Bo nie sprawdzałem co prawda w swojej, ale
    szczerze mówiąc nie wierzę.

    > i sa problemy z serwisem.

    Problemy z serwisem???
    Młotowiertarkę Macallistera, zajeżdżoną przeze mnie na budowie
    naprawili mi na gwarancji bez mruknięcia nawet, podczas gdy z
    forumowych rozmówek choćby wiem, że w identycznej sytuacji serwis
    Boscha spuściłby mnie na drzewo.
    Wyrzynarkę Macallistera po prostu mi wymienili na nową na miejscu w
    sklepie.
    Daj Bóg, żeby wszystkie serwisy mi takie "problemy" robiły...

    J.

  • 6. Data: 2011-04-28 13:45:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 06:28:47 -0700 (PDT), Jarek P. napisał(a):

    > Jesteś tego pewien? Bo nie sprawdzałem co prawda w swojej, ale
    > szczerze mówiąc nie wierzę.

    Czytalem, slyszalem z kilku zrodel, sprzedawca w sklepie tez tak twierdzil.

    > Problemy z serwisem???

    Widocznie z elektronarzedziami jest lepiej, ale jak moj ojciec chcial
    naprawic pile spalinowa tej marki, to byl niezly cyrk...

    --
    Maciek

  • 7. Data: 2011-04-28 14:03:09
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 28 Kwi, 15:45, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Czytalem, slyszalem z kilku zrodel, sprzedawca w sklepie tez tak twierdzil.

    Aż z ciekawości rozkręcę swoją i zajrzę, ale jeśli to prawda, to
    jakieś solidne te plastiki muszą być, moja szlifierka mocno po dupie
    dostaje (budowa sporego domu, prowadzona w sporym zakresie "temi
    rencami", szlifierka co i rusz tnie beton i ceramikę, nie oszczędzam
    jej przy tym) i wszystko z nią ok.

    > naprawic pile spalinowa tej marki, to byl niezly cyrk...

    A z ciekawości - z czym był problem?

    J.

  • 8. Data: 2011-04-28 14:34:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    dostaje (budowa sporego domu, prowadzona w sporym zakresie "temi
    rencami", szlifierka co i rusz tnie beton i ceramikę, nie oszczędzam

    Z tymi palastykowymi przekładniami to jakiś urban legend chyba. Trochę juz
    róznych szlifierek firmy typu toya itp rozkrecałem i prawdę mówiąc nigdy nie
    natrafiłem na plastykowe przekładnie.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-04-28 16:51:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 07:03:09 -0700 (PDT), Jarek P. napisał(a):

    > A z ciekawości - z czym był problem?

    Serwis, do ktorego Castorama go skierowala, nie chcial naprawiac, wymawiali
    sie brakiem czesci. Przycisnieci stwierdzili, ze pila jest na zlom. A
    poszedl pierscien.

    Trzeba bylo szukac i wozic sprzeta, ale w koncu sie udalo.

    --
    Maciek

  • 10. Data: 2011-04-28 17:56:16
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Tu masz niebieskiego Boscha, w niższej cenie i do tego lżejszego
    http://allegro.pl/szlifierka-katowa-bosch-gws-14-125
    -cie-promocja-i1569156897.html
    Jak tylko majsterkujesz/budujesz, to kup, jak radzą Koledzy coś za
    niecałą stówkę w Castoramie i wystarczy.
    Jak pracujesz w serwisie i chcesz lekką (bo trzeba nosić) i wydajną
    szlifierkę to polecam w/w, bo mam podobną.
    Jacek