  • 1. Data: 2011-04-27 18:30:54
    Temat: Jaki agregat?
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Witam,
    Musze kupic agregat pradotworczy: sila, min 3.5 kW. Czy grupowicze moga
    cos polecic sprawdzonego? Znalazlem kilka na allegro ale mnie
    najbardziej interesuje niezawodnosc - z braku czasu nie chce sie bawic w
    reklamacje itd.
    Dzieki,
    Lucky

  • 2. Data: 2011-04-27 20:09:48
    Temat: Re: Jaki agregat?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    A dlaczego chcesz trójfazowy.
    Jak kupisz 3,5 kVA, to każda z faz da najwyżej 1/3 tego, a więc o
    zasilaniu większych elektronarzędzi, czy spawarki oraz czajnika itp.
    możesz zapomnieć.
    Jak nie MUSISZ mieć 3 fazowego, to kup jednofazowy.
    Jak ma być do betoniarki, to dołożysz kondensator i też pójdzie chociaż
    będzie słabsza.
    Co do marki to dobrą opinię mają Honda/Pramac.
    Ja kupiłem Endress i na razie chwalę, ale używam rzadko. W zimie zapalał
    "na dotyk" mimo kilkutygodniowych przerw w pracy.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-04-28 08:26:27
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Ja kupiłem Endress i na razie chwalę, ale używam rzadko. W zimie zapalał
    > "na dotyk" mimo kilkutygodniowych przerw w pracy.

    Też właśnie słyszałem dobrze o Endressie, że ma w Polsce sprawny serwis
    a produkowany jest pod Niemców
    i dlatego taki też sobie kupiłem, tylko mniejszy, coś koło 2kW jednofazowy
    i jestem zadowolony