  • 1. Data: 2011-04-26 21:57:24
    Temat: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/8,648907_Nie-wystarczy-byle
    -cegla--byle-pustak.html

    dziękujemy Ci nasz Związku Socjalistycznych Republik Europy

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 2. Data: 2011-04-26 22:09:08
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.rp.pl/artykul/8,648907_Nie-wystarczy-byle
    -cegla--byle-pustak.html

    > dziękujemy Ci nasz Związku Socjalistycznych Republik Europy

    No, to juz nikt nie bedzie podniecal sie domami pasywnymi tylko wszystkie
    takie beda musialy byc. Paranoja.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2011-04-26 22:16:30
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-04-27 00:09, Maniek4 pisze:

    > No, to juz nikt nie bedzie podniecal sie domami pasywnymi tylko wszystkie
    > takie beda musialy byc. Paranoja.

    Nie prawda...
    Dalej będziemy się nimi podniecać bo pewno będzie ich powstawało nie
    wiele więcej niż dziś...
    Powiedz mi kogo będzie stać na taki hałs?

  • 4. Data: 2011-04-27 05:59:59
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Nie prawda...
    > Dalej będziemy się nimi podniecać bo pewno będzie ich powstawało nie
    > wiele więcej niż dziś...
    > Powiedz mi kogo będzie stać na taki hałs?

    Masz wizję wydziwek architektury - bo te pasywne obecnie takie są. Ale da sie to
    wybudować praktycznie normalnie - ja buduję kanadyjczyka który nie bedzie droższy (a
    moze i tanszy) niz wasze domy a znacznie cieplejszy.
    Jak komus nie pasi drewno to był link do tradycyjnego pasywnego upasywnionego za
    stosunkowo nieduże pieniądze.

    Wiec da sie, czy do tego zmuszac przepisami? Moze i zmuszać bo deweloper zrobi jak
    najtaniej wiec nie zastosowałby ciepłych technologii gdyby nie musiał.

    Mnie tylko przeraża czarna wizja 3x grubszej dokumentacji -analizy środowiskowe itp
    bzdury. Urzędnik jak wiadomo karmi sie papierem.......

    no ale najlepiej by było z tego unijnego kołchozu spieprzać.....

    b.

  • 5. Data: 2011-04-27 09:40:58
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-04-2011 o 23:57:24 RudeBoy <news@spam_blokmwds.pl> napisał(a):

    > http://www.rp.pl/artykul/8,648907_Nie-wystarczy-byle
    -cegla--byle-pustak.html

    > dziękujemy Ci nasz Związku Socjalistycznych Republik Europy
    Ale to jest dobre :)
    skończą się dyskusje co lepsze ściana 1W czy 2W :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2011-04-27 10:10:07
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:
    > Ale to jest dobre :)
    > skończą się dyskusje co lepsze ściana 1W czy 2W :)

    Tylko te kolejne TONY papierów przerażają 8-/
    pozdr
    Robert G

  • 7. Data: 2011-04-27 10:45:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:
> [...]
    > papierem.......
    >
    > no ale najlepiej by było z tego unijnego kołchozu spieprzać.....

    będzie jak zwykle nasi specjaliści wymyślą i wprowadzą najbardziej
    restrykcyjne, ba nawet wybiegające w przód przepisy a wszędzie bedzie
    normalnie.

    tak jak z tymi słynnymi specjalistami p.poż w każdej firmie. UNIA KAZAŁA
    tylko ze takiej formy przepisy nigdzie w uni nie miały.

  • 8. Data: 2011-04-27 21:56:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Ale to jest dobre :)
    >skończą się dyskusje co lepsze ściana 1W czy 2W :)

    Taa dobre. Jak dzis wybudujesz wiekszy dom za powiedzmy 400 tys. to po
    zmianach trzeba bedzie ze dwa razy tyle.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2011-04-28 10:43:40
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 26.04.2011 23:57, RudeBoy pisze:
    > http://www.rp.pl/artykul/8,648907_Nie-wystarczy-byle
    -cegla--byle-pustak.html

    > dziękujemy Ci nasz Związku Socjalistycznych Republik Europy

    a może by tak zamiast wprowadzania jakiś durnych przepisów, nakazów,
    zakazów, itp, przeprowadzić porządną kampanię uświadamiającą
    społeczeństwo o co biega?
    Wielu z moich znajomych(w różnym wieku) budujących bądź remontujących
    domy w ogóle nie są świadomi ile ciepła wypierdziela różnymi dziurami.
    Różnica w kosztach budowy domu energooszczędnego, a "tradycyjnego" nie
    jest taka powalająca, czasem nawet wychodzi że energooszczędny wychodzi
    taniej. Ludzie zamiast ocieplać dom, wychodzą z założenia że ściana musi
    być gruba, no bo jak to konstrukcyjna część ściany zewnętrznej może mieć
    mniej niż 20cm? Przeraża ich wizja 20cm styropianu, no bo przecież na
    oko to 5cm wystarczy.
    Powinny być organizowane obowiązkowe szkolenia dla przyszłych
    inwestorów, ale i również dla projektantów, w tym zakresie. A jak ktoś
    nie umie policzyć ile ciepła mu wypierdala to cofnąć mu maturę.
    W ogóle jak by w szkołach, zamiast budowy pantofelka, czy liczenia jakiś
    bzdurnych rzeczy uczyli czegoś potrzebnego w życiu to żyło by się
    wszystkim znacznie lepiej.

  • 10. Data: 2011-04-28 10:52:26
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup
    > a może by tak zamiast wprowadzania jakiś durnych przepisów, nakazów,
    > zakazów, itp, przeprowadzić porządną kampanię uświadamiającą społeczeństwo
    > o co biega?

    Za czyje pieniądze?
    Od razu zaznaczam, że od moich wara.

    Pozdr.