  • 1. Data: 2011-04-26 19:20:14
    Temat: keramzyt
    Od: "asad10" <a...@U...pl>

    Witam,
    Mam trochę dziwne pytanie, chciałbym wiedzieć od kiedy w Polsce
    produkuje się keramzyt?
    Chciałbym się zorientować, kiedy w stuletnim budynku zostały wykonane
    warstwy podpodłogowe, skoro w niektórych miejscach znajduję keramzyt?
    Czy możliwe jest, aby zastosowano go w trakcie powojennej odbudowy, tzn
    w latach 1946 - 47?
    Czy zakład w Mszczonowie jest najstarszy? Od kiedy istnieje?
    Bardzo proszę o odpowiedź, nawet przybliżoną.
    Pozdrawiam, Andrzej Sadowski.

  • 2. Data: 2011-05-04 13:41:56
    Temat: Re: keramzyt
    Od: "asad10" <a...@U...pl>

    Użytkownik "asad10" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >w latach 1946 - 47?
    >Czy zakład w Mszczonowie jest najstarszy? Od kiedy istnieje?
    >Bardzo proszę o odpowiedź, nawet przybliżoną.

    Wychodzi na to, że kiszka - nikt nie wie!
    Nawet producenci keramzytu nie odpowiedziali.
    Andrzej Sadowski

  • 3. Data: 2011-05-04 16:46:49
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-05-2011 o 15:41:56 asad10 <a...@u...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "asad10" napisał w wiadomości grup

    Całkiem możliwe, domy się ociepla już ponad sto lat, widziałem mury
    stuletniej
    budowli która w środku miała zasypkę z trocin, wapna, gliny i podobnego
    badziewia. Być może już ktoś wtedy wpadł na to aby robić kulki z gliny
    i je wypalać.

    > Wychodzi na to, że kiszka - nikt nie wie!
    > Nawet producenci keramzytu nie odpowiedziali.
    > Andrzej Sadowski
    Wiesz wypalana ceramika jest znana od paru tysięcy lat :)
    a kulki keramzytu może mają te 60-70 lat.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-05-05 10:48:10
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    może się zdziwisz..... ale Obóz Koncentracyjny na Majdanku - Lublin,
    odbudowany w latach 1948-50...
    i keramzyt już był powszechnie używany.....
    pozdr.
    gr