  • 1. Data: 2011-04-25 15:37:35
    Temat: remont i zwrot różnicy vat
    Od: "takos" <k...@g...com.pl>

    Pewnie nie jedna osoba stąd już przerabiała temat, więc może ktoś pomoże:

    Remontowałem mieszkanie, oczywiście wszytkie mat. brałem na faktury. Na
    fakturach w firmach bur.. w pkwiu pomieszane z różnych lat, więc sam ustalam
    czy się należy czy nie... Do pomocy znalazłem taką stronkę:
    http://www.vzm-1.webpark.pl/lista/lista.html
    wydaję się przydatna (zwrot tylko po 31.12.2010), ale pewne materiały nie
    dają mi spokoju
    otóż np. gładź gipsowa, szpachla gipsowa, zaprawa jest klasyfikowana wg
    nowego pkwiu raz do poz. 9 ("Pozostałe farby i pokosty;...") a raz do poz.
    25 ("Wyroby z betonu, cementu i gipsu..."). Dziwna wydaje się ta poz.9

    To w końcu jak się to powinno klasyfikować? Mam tego sporo (gips, szpachla,
    cement) bo mieszkanie było zapuszczone i trochę szkoda nie odliczyć.

    I jeszcze takie cudo jak syfon do umywalki, czy można to nazwać "Spust
    umywalkowy" z poz. 58?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-25 17:09:47
    Temat: Re: remont i zwrot różnicy vat
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    szpachle i gipsy ja bym pisał najwyżej pani cie wezwie do korekty
    pozdrawiam