  • 1. Data: 2011-04-23 20:12:42
    Temat: Zbrojenie fundamentu
    Od: rick <...@...pl>

    Witam,
    Muszę postawić box na odpady bytowe. Murowany, wysokość ok. 150cm,
    grubość 24cm. Na jaką głębokość kopać fundament (Śląsk)? Zostało mi
    trochę prętów żebrowanych fi 8. Mogę z tego zrobić zbrojenie?
    Pozdrawiam.

    Rick

  • 2. Data: 2011-04-26 12:26:22
    Temat: Re: Zbrojenie fundamentu
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 23-04-2011 o 22:12:42 rick <...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > grubość 24cm. Na jaką głębokość kopać fundament (Śląsk)? Zostało mi
    > trochę prętów żebrowanych fi 8. Mogę z tego zrobić zbrojenie?

    Fundament kopie się na taką samą głębokość niezależnie od zastosowania,
    czyli poniżej poziomu przemarzania. Co do prętów to ja bym się nie
    zastanawiał. Ważny jest nie tyle przekrój pojedynczego pręta co łączny
    przekrój zbrojenia. Wystarczy więc, że dasz tych prętów więcej.

    --
    PZDR
    Shaman