  • 1. Data: 2011-04-22 18:05:28
    Temat: jak to usztywnić?
    Od: "rura" <r...@o...pl>

    Mam drewniany garaż i duzy problem z usztywnieniem bramy.Jak powiesiłem
    drzwi kołysze się na lewo i prawo na łączeniach.

    Poniżej link do rysunku.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3ac5047f51c623c
    .html

    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2011-04-22 18:17:56
    Temat: Re: jak to usztywnić?
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    Użytkownik "rura" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam drewniany garaż i duzy problem z usztywnieniem bramy.Jak powiesiłem
    > drzwi kołysze się na lewo i prawo na łączeniach.

> [...]

    Może dać zastrzały w rogach? Górne rogi tego
    otworu nie są znowu tak ważne "na drożność",
    może by pod kątem 45 st. zrobić wzmocnienia
    rogów?

    --
    Yozwig

  • 3. Data: 2011-04-26 13:15:21
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 20:05, rura pisze:
    > Mam drewniany garaż i duzy problem z usztywnieniem bramy.Jak powiesiłem
    > drzwi kołysze się na lewo i prawo na łączeniach.

> [...]
    A jak masz zrobiony dach, jak boki, czo gdzie można jeszcze dołożyć
    Najlepiej, a może najprościej zastrzały - tylko nie na blaszkach, a
    zacięcia i konkretnie śrubami skręcić. Same zastrzały mogą nie
    wystarczyć. Pokaż więcej rysunków.

    Ariusz