  • 1. Data: 2011-04-22 09:39:56
    Temat: Ogrodzenie z pustaka łupanego
    Od: XXX <x...@x...xx>

    Witam
    Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów budował ogrodzenie z pustka łupanego?
    Mam zamiar takowe zbudować po części pełny mur (pustak jednostronnie
    łupany) po części słupki ( z czterostronnego) przedzielone przęsłami
    metalowymi.
    Chciałem się dowiedzieć czy ktoś z Was takie ogrodzenie sam budował?
    Jeśli tak jak to robił, od czego zaczął, jak ze sobą pustaki łączył, jak
    fundament i itp.?
    Jakiej firmy pustaki polecacie?
    Jak to wygląda na gotowo?
    Każda odpowiedź będzie dla mnie cenna.