  • 191. Data: 2011-05-17 20:35:56
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 10:33, quent pisze:
    > Użytkownik "M" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale to już było. Prawo można zmienić zawsze w demokracji.
    > Chodzi o to aby zmienić na takie, które daje rozwój a nie dług.

    > J.w. Jeśli większość będzie chciała zmiany konstytucji to nie poradzisz.
    > Nie wiem do czego zmierzasz.

    Zmierzam do tego, że właśnie wymyślasz Nowy Wspaniały Świat, w którym
    wszyscy będą musieli być szczęśliwi, bo będą żyć w zgodzie z prawem
    naturalnym. Do tego to ty im narzucasz, co to znaczy szczęśliwe życie.

    Jeśli odejdziesz od tych zasad, to zaraz wylądujesz w ustroju podobnym
    do obecnego. Więc nie wiem, jaki jest zysk z takiej rewolucji.

    M.

  • 192. Data: 2011-05-17 20:40:23
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-17 22:35, M wrote:
    > W dniu 2011-05-17 10:33, quent pisze:
    > Zmierzam do tego, że właśnie wymyślasz Nowy Wspaniały Świat,

    Hahaha... właśnie wymyślam... dobre.... o tym co tu wypisuję pisano już
    150 lat temu!!!
    Frederic Bastiat przewraca się właśnie w grobie.

    Pozdr.

  • 193. Data: 2011-05-17 21:39:06
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 22:40, quent pisze:

    > Hahaha... właśnie wymyślam... dobre.... o tym co tu wypisuję pisano już
    > 150 lat temu!!!
    > Frederic Bastiat przewraca się właśnie w grobie.

    Platon też pisał.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%84stwo_%28dialog%
    29

    M.