  • Data: 2012-11-07 00:12:12
    Temat: Re: Sznur uszczelniający pieca
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" napisał:
    > https://www.google.pl/search?q=piec+kaflowy+z+szyb%C
    4%85&hl=pl&safe=off&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&
    sa=X&ei=nW2ZULb4FMrFswal7oDoAw&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1
    366&bih=643

    Ale nie pokazuj mi obrazków z wyszukiwarki bo tym tropem ja mogę ci pokazać
    chińskie papierowe drzwi antywłamaniowe:)

    Tłumaczyłem ci że palone drewno moze osiągać temperaturę ponad 1000 stopni
    (około 1200 stopni) a te szyby żaroodporne mają wytrzymują 800 stopni, więc
    nie chciał bym przerabiać sytuacji że mnie będzie pękać szyba a producent
    będzie odmawiał gwarancji bo wytłumaczy się że została przekroczona
    temperatura bo pewnie za mocno w piecu grzałem:)

    Więc jeśli kupiłeś do pieca szybę to przetestuj ją i daj znać, rozpal
    porządnie w piecu i zdaj obszerny raport, ok?