  • 1. Data: 2010-08-07 00:15:12
    Temat: Szukam oprawy zarowkowej z wylacznikiem lancuszkowym.
    Od: BP <"jed2[nospam]"@gazeta.pl>

    Witam wszystkich,
    czy jest cos takiego w ogole.
    Chodzi mi po prostu o oprawe do zarowki gdzie mozna zwykla zarowke
    wkrecic i ta calosc do zyrandola wkrecic tylko musi miec wylacznik
    lancuszkowy.
    Widzialem to juz setki razy w filmach. Gosc zchodzi do piwnicy czy
    wczodzi do garazu i wlacza swiatlo za pomoca zwyklego sznurka przy zarowce.
    Czy ktos wie gdzie moge cos takiego kupic?

    Pozdrawiam,
    Patryk

  • 2. Data: 2010-08-07 01:53:12
    Od: marrgol <m...@g...com>

    > czy jest cos takiego w ogole.

    Ja nie spotkałem, więc już kilka razy zastosowałem zwykłe
    wyłączniki pociągowe - przyklejam je lub przykręcam gdzieś
    w okolicach zwykłych oprawek...

    --
    mrg

  • 3. Data: 2010-08-07 03:37:31
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "BP" <"jed2[nospam]"@gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > do garazu i wlacza swiatlo za pomoca zwyklego sznurka przy zarowce.
    > Czy ktos wie gdzie moge cos takiego kupic?

    Wystarczy wylacznik przy drzwiach - otwierasz drzwi swiatlo sie zapala,
    zamykasz - gasnie lub inne uwarunkowanie. Moze tez byc wylacznik akustyczny
    na oklask lub selektywny - na gwizdek. Moze byc na pilota.

  • 4. Data: 2010-08-07 13:16:16
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Uzytkownik "BP" <"jed2[nospam]"@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > do garazu i wlacza swiatlo za pomoca zwyklego sznurka przy zarowce.
    > Czy ktos wie gdzie moge cos takiego kupic?

    tak na predko to google mi zwrócilo to
    http://www.sklep.artel.net.pl/product_info.php?produ
    cts_id=159&osCsid=be7d925214a4a5a59a50d97f8a9ed3f9
    i to http://barwol.com.pl/products.php?kat=103
    ale najszybciej to pewnie zrobisz tak jak pisze marrgol

  • 5. Data: 2010-08-07 16:28:50
    Od: BP <"jed2[nospam]"@gazeta.pl>

    On 2010-08-07 15:16, na102 wrote:

    > http://www.sklep.artel.net.pl/product_info.php?produ
    cts_id=159&osCsid=be7d925214a4a5a59a50d97f8a9ed3f9
    > i to http://barwol.com.pl/products.php?kat=103
    > ale najszybciej to pewnie zrobisz tak jak pisze marrgol

    Dzieki na102, o to wlasnie mniejwiecej chodzilo. Wiem ze jest wiele
    sposobow wlaczyc swiatlo w piwnicy. Mozna tez czujnik ruchu zamontowac
    ale ja chce cos w stylu 'retro' :))

  • 6. Data: 2010-08-08 12:16:04
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

> [...]
    > i ta calosc do zyrandola wkrecic tylko musi miec wylacznik lancuszkowy.

    W kazdej Castoramie kupisz bez problemu, tyle, ze zamiast lancuszka ma
    sznurek, ale to nie problem zaraz po wyjsciu z oprawy sznurek lancuszkiem
    dosztukowac. Reszta oprawy szlachetna mosiezno-ceramiczna.

    J.

  • 7. Data: 2010-08-09 16:21:02
    Od: BP <"jed2[nospam]"@gazeta.pl>

    On 2010-08-08 14:16, Jarek P. wrote:

> [...]
    > sznurek, ale to nie problem zaraz po wyjsciu z oprawy sznurek
    > lancuszkiem dosztukowac. Reszta oprawy szlachetna mosiezno-ceramiczna.

    Dzięki Jarek, dobrze wiedzieć że mają to w castoramie bo jest mi po
    drodze do nich.

    Pozdrawiam, Patryk

  • 8. Data: 2010-08-10 20:36:31
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-09 18:21, BP pisze:
    > Dzięki Jarek, dobrze wiedzieć że mają to w castoramie bo jest mi po
    > drodze do nich.
    Dodam ze zarowno ten lancuszek ktory kupisz w Castoramie jak i Liroju to
    szajs i lubi sie psuc nawet po paru tygodniach mimo okrutnej ceny.
    Ja musialem dwa wydlubywac to z plyty GK wiec wkurzenie tym wieksze...
    I oczywiscie europa zawitala do nich i zamiast porzadnego zacisku
    srubowego maja taki wciskany ktory trudno poprawic czy wymienic...
    Nie polecam.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 9. Data: 2010-08-10 20:54:53
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > I oczywiscie europa zawitala do nich i zamiast porzadnego zacisku
    > srubowego maja taki wciskany ktory trudno poprawic czy wymienic...

    Kupiłem jesienią kilka takich p[rawek na budowę, użytkowane były bardzo
    intensywnie aż do teraz, żadna się nie zepsuła.
    Natomiast owszem, bardzo badziewne i własnie takie, jak piszesz są same
    wyłączniki z łańcuszkiem dostępne w w/w sklepach.

    J.