  • Data: 2019-11-21 14:16:29
    Temat: Re: TEST - przepraszam
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2019 o 06:31, Jacek pisze:

    > Ciekawe zjawisko: gość pisze testowego posta, jeszcze za to przeprasza i ludziskom
    > to najwidoczniej przeszkadza.
    > Przy przeglądaniu byle jakich stron wyskakują okienka SMRODO, RODO, cookie,
    > newslettery i reklamy i TO jakoś nikomu nie przeszkadza.
    > W epoce internetu dzwonionego z modemu na numer 202122 może te kilka dodatkowych
    > bajtów robiło różnicę, ale teraz??

    Teraz przeszkadza tylko weteranowi Usenetu, który pamięta jeszcze zasady
    jakimi należało się kierować korzystając z takiego forum. Teraz dla usenetowych
    obszczymurków nic nie znaczy, że dla testowania newsczytników czynna jest nadal
    specjalna grupa. Taki obszczymurek pierdnie gdzie chce i uważa, że nic się nie
    stało, bo powiedział przepraszam. Ale smród pozostał. I o ten smród chodzi -
    który nazywa się łamaniem zasad - a nie o bajty. A powoływanie się na to,
    że inni też pierdzą przy stole, do mnie nie przemawia, jako że nie jestem
    luteraninem. A ponoć Luter miał po jakimś posiłku spytać: ,,Warum rülpset und
    furzet Ihr nicht? Oder hat es euch nicht geschmecket?" (Dlaczego nie bekacie
    i nie pierdzicie? Czyżby wam nie smakowało?)