  • Data: 2013-05-12 22:18:13
    Temat: Re: Tak dziala rzad !
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 21:15:20 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to jest biała krwinka po spotkaniu z niegroźnym azbestem
    >
    > <http://svpow.files.wordpress.com/2013/04/12-macroph
    age-choking-on-

    > asbestos.jpg>
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Powszechnie znana szkodliwość azbestu to nie jego kontakt z białymi krwinkami tylko z
    płucami. Jak się dostanie do płuc to tylko jeden gatunek wbija się w nie bo jest
    zbudowany z ostrych igieł. W płucach zostaje otorbiony i dalej nie wiadomo co się
    dzieje że w przeciągu kilku lat prawdopodobieństwo zachorowania na raka płuc jest
    bardzo wysokie. Jak by w klockach hamulcowych był ten gatunek azbestu to ludzkość by
    wyginęła. Inne substancje takie jak pył szklany albo metalowe opiłki też mogą się
    wbić w płuca i też zostaną otorbione ale prawdopodobieństwo zachorowania na raka z
    ich powodu jest znikome.