  • Data: 2013-05-13 22:21:15
    Temat: Re: Tak dziala rzad !
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 14:22:04 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jak ty to ofiaro policzyłeś :) może trzeba na arytmetykę do szkoły wrócić.

    > hm...
    >

    > aby zbudować cmentarz trzeba mieć odpowiednie pozwolenia oraz wykazać, że
    >
    > nie bezie on stanowił zagrożenia np dla ujęć wody.
    >

    > zwłoki chowa sie w trumnach a nie wsadza luzem do ziemi.
    >

    > odpady medyczne to także takie które sa skażone bakteriologicznie.

    jak byś nie napierdalał w panią od rachunków kamieniami to też byś umiał. Podali że
    100 ton. 3 złote za kilo i trwało to według jednej z telewizyjnych wersji 8 lat. Weź
    sobie policz geniusiu, nie zapomnij odjąć zusu, kasy chorych, paliwa i podatku.
    Kiedyś wysiadłeś na zadaniu z siódmej klasy podstawówki. Teraz masz zadanie na
    poziomie piątej, góra szóstej. Do dzieła rachmistrzu. Pampersy i podpaski też są
    skażone bakteriologicznie. Flaki od kury, bebechy od ryby też. I nie trzeba cmentarza
    dla takich śmieci budować.