  • 1. Data: 2013-05-10 21:35:41
    Temat: Tak dziala rzad !
    Od: Marek <m...@g...com>

    Wariat odebral 100 ton odpadow medycznych ( tkanek ludzkich) ze
    szpitali i zakopywal je w ogrodzie.

    Gdzie byly sluzby kontrolujace ?

  • 2. Data: 2013-05-10 22:37:48
    Temat: Re: Tak dziala rzad !
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 10 maja 2013 21:35:41 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Wariat odebral 100 ton odpadow medycznych ( tkanek ludzkich) ze
    >
    > szpitali i zakopywal je w ogrodzie.
    >

    > Gdzie byly sluzby kontrolujace ?

    I zrobił 300000 obrotu przez kilka lat. Był za biedny żeby się dzielić.

  • 3. Data: 2013-05-11 08:55:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Wariat odebral 100 ton odpadow medycznych ( tkanek ludzkich) ze
    > szpitali i zakopywal je w ogrodzie.
    >
    > Gdzie byly sluzby kontrolujace ?

    Gdzie byl Tusk???!!!

    Gdzie jest Krzyz????!!!!

  • 4. Data: 2013-05-11 14:01:39
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 maja 2013 08:55:09 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci

    .googlegroups.com...

    > Gdzie byl Tusk???!!!
    >

    > Gdzie jest Krzyz????!!!!

    Wbrew temu co niektórym by się mogło wydawać są to ważne informacje. Wskazują w jakim
    stopniu społeczeństwo jest zdebilałe i czy trzeba więcej reklam piwa bo za mało
    idiotów. Taki teścik na żywym organizmie zrobili.

  • 5. Data: 2013-05-11 21:47:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:
    > Wariat odebral 100 ton odpadow medycznych ( tkanek ludzkich) ze
    > szpitali i zakopywal je w ogrodzie.
    >
    > Gdzie byly sluzby kontrolujace ?

    kurna mamy wolny rynek wiec pan w ramach wolnego rynku konkurowal z innymi
    podmiotami niskimi cenami i wygrywal.

    Kolega co ma firme zajmujaca sie utylizacja azbestu tez narzeka ze od
    pewnego czasu trudno wygrac przetargi bo sie porobilo sporo TANICH firm,
    które wygrywaja.

    a azbest prawdopodobnie laduje jako podbudowa na drogi gdzies na wsiach albi
    wprost do dziury w ziemi.

  • 6. Data: 2013-05-12 10:24:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 maja 2013 21:47:05 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a azbest prawdopodobnie laduje jako podbudowa na drogi gdzies na wsiach albi
    >
    > wprost do dziury w ziemi.

    I tam nikomu nie szkodzi prynajmniej;)

  • 7. Data: 2013-05-12 10:58:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 May 2013 01:24:56 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > I tam nikomu nie szkodzi prynajmniej;)

    oczywiście, że szkodzi. Najpierw trzeba go ta dowieźć, zwykle pewnie
    zwykłą wywrotką, potem wysypać, potem ubić. Potem przez chwilę jest
    spokój dopóki w drodze nie zrobią się dziury i wtedy znowu jest wybijany.
    A azbest to naprawdę cichy zabójca

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2013-05-12 18:39:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 10:58:45 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > A azbest to naprawdę cichy zabójca
    Zależy jak i gdzie .
    Znam co najmniej dwie miejscowości gdzie wodociąg jest z rur azbestowych zrobiony;)

  • 9. Data: 2013-05-12 19:02:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 May 2013 09:39:37 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Zależy jak i gdzie .
    > Znam co najmniej dwie miejscowości gdzie wodociąg jest z rur azbestowych
    > zrobiony;)

    kiedyś z tego robiło się mnóstwo rzeczy. Dopóki włókna są związane w
    materiale jest OK. Ale każde uszkodzenie to już problem. Pamiętaj, że
    azbest nie zabija jak cyjanek. To trwa latami

  • 10. Data: 2013-05-12 20:35:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 19:02:55 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > To trwa latami
    Życie
    A czytałęś kiedys np napisy na opakowaniu po jogurcie?