  • 21. Data: 2013-05-13 14:22:04
    Temat: Re: Tak dziala rzad !
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > To kolejny dęty temat. Postawili jako priorytet że dla kasy to robił.
    > A mnie jak bym nie liczył to wychodzi że półtora tysiąca na miesiąc
    > na czysto jak wyszedł to było wszystko.

    jak ty to ofiaro policzyłeś :) może trzeba na arytmetykę do szkoły wrócić.

    > Co do zagrożenia. Mało się
    > nie zesrali jakie to groźne i jakie ogromne zagrożenie. Tylko że
    > przez kilka lat nic się nie stało.

    hm...

    aby zbudować cmentarz trzeba mieć odpowiednie pozwolenia oraz wykazać, że
    nie bezie on stanowił zagrożenia np dla ujęć wody.

    zwłoki chowa sie w trumnach a nie wsadza luzem do ziemi.

    odpady medyczne to także takie które sa skażone bakteriologicznie.

  • 22. Data: 2013-05-13 15:17:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2013 14:22, Marek Dyjor pisze:

    > aby zbudować cmentarz trzeba mieć odpowiednie pozwolenia oraz wykazać,
    > że nie bezie on stanowił zagrożenia np dla ujęć wody.

    A jak się ma to do starych cmentarzy?

    > zwłoki chowa sie w trumnach a nie wsadza luzem do ziemi.

    A to jeszcze gorzej.

    > odpady medyczne to także takie które sa skażone bakteriologicznie.

    Jakby odkaził i przerobił na karmę dla zwierzątek to by tak łatwo nie
    wpadł ;)

  • 23. Data: 2013-05-13 17:03:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jak się ma to do starych cmentarzy?

    > A to jeszcze gorzej.

    > Jakby odkaził i przerobił na karmę dla zwierzątek to by tak łatwo nie
    > wpadł ;)

    faktem jest że stosunek ludzi do resztek organicznych pochodzenia ludzkiego
    jest w dalszym ciągu mocno magiczny.

  • 24. Data: 2013-05-13 22:21:15
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 14:22:04 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >

    > zwłoki chowa sie w trumnach a nie wsadza luzem do ziemi.
    >

    > odpady medyczne to także takie które sa skażone bakteriologicznie.

    jak byś nie napierdalał w panią od rachunków kamieniami to też byś umiał. Podali że
    100 ton. 3 złote za kilo i trwało to według jednej z telewizyjnych wersji 8 lat. Weź
    sobie policz geniusiu, nie zapomnij odjąć zusu, kasy chorych, paliwa i podatku.
    Kiedyś wysiadłeś na zadaniu z siódmej klasy podstawówki. Teraz masz zadanie na
    poziomie piątej, góra szóstej. Do dzieła rachmistrzu. Pampersy i podpaski też są
    skażone bakteriologicznie. Flaki od kury, bebechy od ryby też. I nie trzeba cmentarza
    dla takich śmieci budować.

  • 25. Data: 2013-05-13 22:28:54
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    >
    > zwłoki chowa sie w trumnach a nie wsadza luzem do ziemi.
    >

    > odpady medyczne to także takie które sa skażone bakteriologicznie.

    Zwierzętom, ptactwu i robactwu także się zapewnia pochówek w trumnach na
    cmentarzach, zgodnych z przepisami? :)

  • 26. Data: 2013-05-13 23:49:40
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 12 Maj, 22:18, k...@g...com wrote:

    > Powszechnie znana szkodliwość azbestu to nie jego kontakt z białymi krwinkami tylko
    z płucami. Jak się dostanie do płuc to tylko jeden gatunek wbija się w nie bo jest
    zbudowany z ostrych igieł. W płucach zostaje otorbiony i dalej nie wiadomo co się
    dzieje że w przeciągu kilku lat prawdopodobieństwo zachorowania na raka płuc jest
    bardzo wysokie. Jak by w klockach hamulcowych był ten gatunek azbestu to ludzkość by
    wyginęła. Inne substancje takie jak pył szklany albo metalowe opiłki też mogą się
    wbić w płuca i też zostaną otorbione ale prawdopodobieństwo zachorowania na raka z
    ich powodu jest znikome.

    Kiedys, w Japonii, dodawano azbest do potraw z ryb.
    Juz nie pamietam, jaki parametr w ten sposob poprawiano.
    W kazdym razie, efektem byl znaczny wzrost przypadkow zachorowan na
    raka zoladka.
    Tak wiec, azbest szkodzi nie tylko , gdy jest wdychany.

  • 27. Data: 2013-05-14 08:46:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-13 15:17, Andrzej Lawa pisze:
    > Jakby odkaził i przerobił na karmę dla zwierzątek to by tak łatwo nie
    > wpadł ;)
    Też mi przyszło do głowy, że zanim by testami dna udowodnili, że w tej
    mielonej wieprzowinie było coś jeszcze, to lata by minęły i wszystkim by
    smakowało :->

    Maciek

  • 28. Data: 2013-05-14 09:00:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2013 17:03, Marek Dyjor pisze:

    > faktem jest że stosunek ludzi do resztek organicznych pochodzenia
    > ludzkiego jest w dalszym ciągu mocno magiczny.

    Ano. I to w społeczeństwie niby w większości chrześcijańskim - a kult
    zwłok jak w jakiejś staroegipskiej religii.

  • 29. Data: 2013-05-14 09:52:56
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
    > Też mi przyszło do głowy, że zanim by testami dna udowodnili, że w tej
    > mielonej wieprzowinie było coś jeszcze, to lata by minęły i wszystkim by
    > smakowało :->

    Kolno?

    --
    Darek

  • 30. Data: 2013-05-14 20:48:49
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-13 23:49, Marek pisze:

> [...]
    > raka zoladka.
    > Tak wiec, azbest szkodzi nie tylko , gdy jest wdychany.

    Kiedyś, dawno dawno temu, za górami, za lasami...

    Może jakieś źródła?

    Pozdrawiam,
    MW