  • 1. Data: 2013-05-11 16:00:52
    Temat: Takie smarowidło do papy na dach
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Mam budynek przeznaczony do rozbiórki, ale na razie mam tam jeszcze
    rupieciarnię. Ostatnio ujawnił się przeciek na dachu.
    Czym posmarować (najlepiej na zimno) dach z papy, żeby jeszcze rok
    wytrzymało bez przeciekania? Zależy mi, żeby było tanio i najlepiej na
    zimno.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-05-11 16:22:35
    Temat: Re: Takie smarowidło do papy na dach
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czym posmarować (najlepiej na zimno) dach z papy, żeby jeszcze rok
    > wytrzymało bez przeciekania? Zależy mi, żeby było tanio i najlepiej na

    Zalezy ile tych wyciekow jest, ale w castoramie sa takie hamerykanskie
    wynalazki w wiadrach, wiaderkach i puszkach. Uzywalem, dzialaja. Mozna tez
    na mokro.

  • 3. Data: 2013-05-11 16:42:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Maj, 16:00, Jacek <s...@o...pl> wrote:
    > wytrzymało bez przeciekania? Zależy mi, żeby było tanio i najlepiej na
    > zimno.

    Może silikon dekarski? Takie czarne mazidło, cuchnie ale na zimno się
    kładzie i nie wysycha.

    L.

  • 4. Data: 2013-05-11 18:42:28
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-11 16:42, Lisciasty pisze:

    > Może silikon dekarski? Takie czarne mazidło, cuchnie ale na zimno się
    > kładzie i nie wysycha.
    Masz na myśli uszczelniacz dekarski. Użyłem tego na ty samym budynku do
    załatania rynien - sprawdził się.
    Chodzi mi o coś a'la abizol, żeby posmarować ten kawałek dachu, gdzie
    cieknie. Raczej nie jest to punktowa dziura.
    Jacek

  • 5. Data: 2013-05-11 20:25:22
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-11 16:00, Jacek pisze:
> [...]
    > Czym posmarować (najlepiej na zimno) dach z papy, żeby jeszcze rok
    > wytrzymało bez przeciekania? Zależy mi, żeby było tanio i najlepiej na

    ja smarowałem dysperbitem. Na jeden sezon pomogło, nie wiem jak na
    dłużej - po zimie zrobiłem dach.

    Lukasz

  • 6. Data: 2013-05-16 22:57:14
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 11 Maj, 20:25, ddddddd
    <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote:

    > ja smarowałem dysperbitem. Na jeden sezon pomogło, nie wiem jak na
    > dłużej - po zimie zrobiłem dach.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz

    Pomoze tez na cellulitis u zony .

  • 7. Data: 2013-05-17 09:05:44
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-16 22:57, Marek pisze:

    > Pomoze tez na cellulitis u zony .

    Skoro tak twierdzisz. Moja żona nie ma z tym problemów.

    Lukasz