Nieruchomości

1. Data: 2013-05-11 20:05:21
Temat:Płyta wodoodporna antyposlizgowa duza 3660 x 1830 - gdzie?
Od:"Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam duzych płyt antyposlizgowych 9 i 12mm
Zwykle dostepne sa 1250x2500
Czy ktos ma pomysl gdzie kupie duze plyty, albo gdzie sa produkowane w
Polsce, a moze to import Chiny albo Rosja?
Najchetniej wojewodztwo kujawsko pomorskie i "okolice" (Poznan? Gdansk?)

2. Data: 2013-05-11 20:14:46
Od:Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 20:05, "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl> wrote:
> [...]
> Polsce, a moze to import Chiny albo Rosja?
> Najchetniej wojewodztwo kujawsko pomorskie i "okolice" (Poznan? Gdansk?)

Z czego te plyty ?

3. Data: 2013-05-11 21:25:26
Od:"Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> Z czego te plyty ?

Mylalem o sklejce najlepiej brzozowej

Kto wie co to za plyta?
http://allegro.pl/plyta-antyposlizgowa-3660x1830-duz
a-i3156958592.html
wodoodporna? trwala?
Sprzedawca zwykle odpowiada co kupujacy chce uslyszec ;)

4. Data: 2013-05-12 09:02:57
Od:"Henryem" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> Mylalem o sklejce najlepiej brzozowej

Spytaj w Piszu (fabryka sklejki), sam kupowałem taką jakiś czas temu.

5. Data: 2013-05-13 08:14:49
Od:"Mariusz" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]>>> Z czego te plyty ?

> Spytaj w Piszu (fabryka sklejki), sam kupowałem taką jakiś czas temu.

W Bydgoszczy też jest fabryka sklejki, może takie duże płyty mają.

PZDR
Mariusz