  • 1. Data: 2013-05-11 20:05:21
    Temat: Płyta wodoodporna antyposlizgowa duza 3660 x 1830 - gdzie?
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam,
    Szukam duzych płyt antyposlizgowych 9 i 12mm
    Zwykle dostepne sa 1250x2500
    Czy ktos ma pomysl gdzie kupie duze plyty, albo gdzie sa produkowane w
    Polsce, a moze to import Chiny albo Rosja?
    Najchetniej wojewodztwo kujawsko pomorskie i "okolice" (Poznan? Gdansk?)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-05-11 20:14:46
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 11 Maj, 20:05, "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl> wrote:
> [...]
    > Polsce, a moze to import Chiny albo Rosja?
    > Najchetniej wojewodztwo kujawsko pomorskie i "okolice" (Poznan? Gdansk?)

    Z czego te plyty ?

  • 3. Data: 2013-05-11 21:25:26
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Z czego te plyty ?

    Mylalem o sklejce najlepiej brzozowej

    Kto wie co to za plyta?
    http://allegro.pl/plyta-antyposlizgowa-3660x1830-duz
    a-i3156958592.html
    wodoodporna? trwala?
    Sprzedawca zwykle odpowiada co kupujacy chce uslyszec ;)

  • 4. Data: 2013-05-12 09:02:57
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Mylalem o sklejce najlepiej brzozowej

    Spytaj w Piszu (fabryka sklejki), sam kupowałem taką jakiś czas temu.

  • 5. Data: 2013-05-13 08:14:49
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    [...]>>> Z czego te plyty ?

    > Spytaj w Piszu (fabryka sklejki), sam kupowałem taką jakiś czas temu.

    W Bydgoszczy też jest fabryka sklejki, może takie duże płyty mają.

    PZDR
    Mariusz