  • 11. Data: 2013-05-12 20:43:28
    Temat: Re: Tak dziala rzad !
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-12 19:02, masti pisze:

    > kiedyś z tego robiło się mnóstwo rzeczy. Dopóki włókna są związane w
    > materiale jest OK. Ale każde uszkodzenie to już problem. Pamiętaj, że
    > azbest nie zabija jak cyjanek. To trwa latami

    Akurat w przypadku rur azbest nie stanowi zagrożenia dla zdrowia.
    Szkodliwe jest tylko jego wdychanie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 12. Data: 2013-05-12 20:47:30
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-10 21:35, Marek pisze:
    > Wariat odebral 100 ton odpadow medycznych ( tkanek ludzkich) ze
    > szpitali i zakopywal je w ogrodzie.
    >
    > Gdzie byly sluzby kontrolujace ?

    Patrz Pan, a na cmentarzach tych tkanek ludzkich to już chyba w
    megatonach trzeba liczyć :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2013-05-12 20:55:23
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 20:43:28 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Akurat w przypadku rur azbest nie stanowi zagrożenia dla zdrowia.
    >
    > Szkodliwe jest tylko jego wdychanie.
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > MW

    I to chyba jednego rodzaju, bo jest kilka rodzajów azbestu. taki co na klocki
    hamulcowe i okładziny sprzęgieł brali niegroźny.

  • 14. Data: 2013-05-12 21:06:47
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 20:47:30 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Patrz Pan, a na cmentarzach tych tkanek ludzkich to już chyba w
    >
    > megatonach trzeba liczyć :)
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > MW

    To kolejny dęty temat. Postawili jako priorytet że dla kasy to robił. A mnie jak bym
    nie liczył to wychodzi że półtora tysiąca na miesiąc na czysto jak wyszedł to było
    wszystko. Co do zagrożenia. Mało się nie zesrali jakie to groźne i jakie ogromne
    zagrożenie. Tylko że przez kilka lat nic się nie stało. To tak jak by każdemu
    facetowi kutasa zaplombować bo może zgwałcić. Dokładnie to samo co on gdzieś wywoził
    jest w śmietnikach, bo czym się różni wycięty woreczek żółciowy od bebechów z kury. W
    śmietnikach lądują jeszcze pampersy z gównem i podpaski. I żadna specjalistka z
    sanepidu nie widzi i nie każe tego pakować w czerwone worki maksymalnie do 3/4
    pojemności. Czyli nie wiadomo o co chodzi. To znaczy że chodzi o kasę. Pan telewizor
    powiedział jaki to super interes bo jeden szpital płaci 45 tysięcy miesięcznie za
    utylizację odpadków. To ja się kurwa grzecznie pytam dlaczego żaden dziennikarz nie
    sprawdzi dlaczego tak drogo bo to 30 razy więcej od jednego szpitala miesięcznie niż
    tamten miesięcznie zarabiał i obskakiwał więcej miejsc niż jeden szpital.

  • 15. Data: 2013-05-12 21:15:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 May 2013 11:55:23 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > I to chyba jednego rodzaju, bo jest kilka rodzajów azbestu. taki co na
    > klocki hamulcowe i okładziny sprzęgieł brali niegroźny.

    to jest biała krwinka po spotkaniu z niegroźnym azbestem
    <http://svpow.files.wordpress.com/2013/04/12-macroph
    age-choking-on-
    asbestos.jpg>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2013-05-12 22:18:13
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 21:15:20 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Powszechnie znana szkodliwość azbestu to nie jego kontakt z białymi krwinkami tylko z
    płucami. Jak się dostanie do płuc to tylko jeden gatunek wbija się w nie bo jest
    zbudowany z ostrych igieł. W płucach zostaje otorbiony i dalej nie wiadomo co się
    dzieje że w przeciągu kilku lat prawdopodobieństwo zachorowania na raka płuc jest
    bardzo wysokie. Jak by w klockach hamulcowych był ten gatunek azbestu to ludzkość by
    wyginęła. Inne substancje takie jak pył szklany albo metalowe opiłki też mogą się
    wbić w płuca i też zostaną otorbione ale prawdopodobieństwo zachorowania na raka z
    ich powodu jest znikome.

  • 17. Data: 2013-05-13 08:41:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.05.2013 21:35, Marek pisze:
    > Wariat odebral 100 ton odpadow medycznych ( tkanek ludzkich) ze
    > szpitali i zakopywal je w ogrodzie.
    >
    > Gdzie byly sluzby kontrolujace ?

    1. czy Macierewicz już działa?
    2. zlikwidować cmentarze!
    3. (last but not least) NIE TA GRUPA, CIOŁKU!

  • 18. Data: 2013-05-13 09:39:13
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 08:41:22 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > 1. czy Macierewicz już działa?
    >
    > 2. zlikwidować cmentarze!
    >
    > 3. (last but not least) NIE TA GRUPA, CIOŁKU!
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Oczywiście ze ta grupa. Zakopał w ogrodzie.

  • 19. Data: 2013-05-13 10:44:45
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 09:39:13 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Oczywiście ze ta grupa. Zakopał w ogrodzie.

    I jak tu teraz zrobić podjazd z kostki, skoro grunt niestabilny,.. organiczy.. ;)

  • 20. Data: 2013-05-13 14:18:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > I jak tu teraz zrobić podjazd z kostki, skoro grunt niestabilny,..
    > organiczy.. ;)

    bo trzeba było robić podjazd z kości...