eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd › Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
  • Data: 2022-09-18 18:34:08
    Temat: Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 września 2022 o 17:44:24 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Ja pale w jednej lokalizacji
    > Ekogroszkiem
    > 2tyg temu zapłaciłem 3540zl za tonę.
    > W przyszłym tygodniu ma być dostarczony(niby)
    > Z drugiego końca Polski zamawiałem( firma że slaska)ekosyf z Kazachstanu wg ich
    deklaracji).
    > Na lokalnych składach pustki, jest tylko czeski zmielony do rozmiarów ekogrochu
    węgiel brunatny.
    > Palić tym niby.mozna ale dymi przeokropnie.
    > Więc nie warto ryzykowac dla dobra swego i sąsiadów.
    To wychodzi 30 groszy za kilowatogodzinę jak piec albo kocioł dobrej klasy. Kupisz
    tone za 2540 i za trójkę co dają kupisz tone i ze sto kilogramów. Będziesz miał
    14000kWh ciepła z węgla. To da dziennie w sezonie zimowym ogrzewanie mocą ciągła
    prawie 6kW. Ludzie w domach mają pompy ciepła 6kW mocy cieplnej i twierdzą że aż tyle
    nie potrzebują bo pompa się często wyłącza.