  • Data: 2014-06-18 11:07:51
    Temat: Re: Teraz moj projekt do oceny...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:53a14bb0$0$2227$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Moje zdanie jest takie: zamiast dobudować kolejne 10 m2 - przeznaczyć te
    > pieniądze na wypasiony taras, na którym będzie się spędzało popołudnia
    > przez cały letni sezon.

    Albo dowolne inne 10m2 w zależności od upodobań :-)

    Ja zamiast robić "salon kąpielowy" i "salon sypialny" (to takie współczesne
    nazwy przewymiarowanych łazienek i sypialni) wolałem sobie zrobić pokój
    hobby - bo dużo majsterkuję, sklejam modele itp. Znajomy sobie zmniejszył
    pozostałe pokoje ale za to zrobił osobny pokój na bilard - bo takie ma
    hobby.Inny ma malutki domek a za zaoszczędzoną kasę podróżuje.

    Najważniejsze by każdy robił "dom dla siebie" a nie dla sąsiadów (by dobrze
    wyglądał) albo dla rodziny mieszkającej w blokach (by można się było
    pochwalić wielką łazienką czy sypialnią).

    Pozdrawiam
    Ergie