  • Data: 2014-06-18 11:43:57
    Temat: Re: Teraz moj projekt do oceny...
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:53a14bb0$0$2227$65785112@news.neostrada.pl...

    > No weź, w domu takie rzeczy trzymasz? Metr kwadratowy domu jest ze 2 razy
    > droższy (w budowie) niż metr w garażu (nie mówiąc o szopce).

    garaż wbudowany tyle kosztuje co i dom.

    > Tu należy sobie zadać (zajebiście ważne) pytanie: czemu tak robią?
    > Czy to po prostu stare nawyki z poprzedniej epoki? Wtedy nawet w bloku
    > mieliśmy zapas 60 rolek papieru toaletowego.
    > Czy może to wymóg - bo mieszkają 30 km od sklepu i wypada mieć własny
    > magazyn w domu.

    To oczywiscie kwestia stylu życia. Ja na przyklad uważam ze wizyta w sklepie
    to koniecznosc a nie przyjemnosc. Wpadam raz, spedzam tam tylko niezbędną
    ilosc czasu by nie pojawic sie tam dłuuuugo. Mozesz jezdzic codziennie po
    kolejny kilogram cukru czy mąki, ja nie zamierzam - ja ten czas spedzam
    przyjemniej.

    > Moje zdanie jest takie: zamiast dobudować kolejne 10 m2 - przeznaczyć te
    > pieniądze na wypasiony taras, na którym będzie się spędzało popołudnia
    > przez cały letni sezon.

    Ja spedzam czas na trawniku :) Z tym ze mój ogród wygląda nieco inaczej niz
    puste pole z kilkoma tujkami...

    b.