    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: To takie wkurzajace
    Date: Sun, 6 Feb 2011 16:29:02 +0000 (UTC)

    Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > Tyle tu bylo psioczenia o wykonawcach i slusznie ale problem jest
    > znacznie glebszy. Chodzi o to jak niektorzy podchodza do pracy, ktora
    > wykonuja.
    > Zamowilem kuchnie w HTH (a co mi tam napisze wprost). Gdyby ktos nie
    > wiedzial warunki sa nastepujace. Ustalasz z tak zwanym (inaczej nie
    > potrafie tego okreslic) "projektantem" glowne zalozenia. Tzw.
    > projektant przygotowuje wizualizacje. Jesli odpowiada ci to
    > zatwierdzasz jesli nie ustalacie dalej az do skutku (niezbyt
    > dlugiego). Nastepnie placisz zaliczke (nie mala) a jak juz chcesz
> [...]
    Przepraszam ze naiwnie pytam. Czy podpis pod umową z niekorzystnymi warunkami,
    chociażby takim ze wpłacasz wszystko na dzień przed montażem a nie w godzinę
    po montażu, to torturami wymusili? Każda sytuacja w której płaci się przed
    otrzymaniem towaru daje duże pole do przekrętów ze strony sprzedawcy. Zaliczka
    to inna para kaloszy. Ale kasa przez zamontowaniem? Wybacz ale trzeba mieć
    małe myszki w głowie żeby tak zrobić. Wcale mi Cie nie szkoda. Sam się
    zrobiłeś w chuja. Może wyniesiesz z lekcji życia jakąś naukę na przyszłość.
    Popatrz na to z innej strony. Wplącileś zaliczkę. Pokryla ona koszt materialow
    dużą część kosztow robocizny. Jak byś płacil jak u ludzi po wykonaniu pracy to
    byś miał zrobione tak jak byś chciał. Bo sprzedawca chciałby reszte pieniędzy.
    A u Ciebie dostal zanim zrobił i ma Cie w dupie.