  • Data: 2011-02-06 19:50:10
    Temat: Re: To takie wkurzajace
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Drogi kolega ale te firme to ty sam wybrales...

    Nie wiem skad ale na grupie panuje poglad, ze klient moze wszystko i
    zawsze. Czy w banku tez mozesz sobie dowolnie sformulowac umowe? Masz
    zakres i w tym zakresie sie poruszasz jesli cos ci nie odpowiada
    idziesz do innego banku a tam masz to samo tylko inaczej sformulowane.
    Normalna instytucja nigdy nie pozwoli sobie na zmiane zasad dla
    pierwszego lepszego klienta bo albo nie jest normanla instytucja albo
    jest za mala zeby sobie pozwolic na strate klienta.
    Kuchnia jest dokladnie takim samym produktem jak samochod. Idziesz
    skladasz z roznych opcji i placisz jesli nie zaplacisz to nikt dalej z
    toba nie bedzie rozmawial. Co dostaniesz to juz inna sprawa.
    Gdyby to byla grupa o samochodach to opisalbym rownie szanowna firme
    tylko ze dotyczyloby to samochodu. Pisze o ludziach ktorzy tak
    traktuja prace ktora wykonuja i klienta/ Tylko tyla i az tyle.

    KADAR