  • Data: 2011-02-06 20:21:15
    Temat: Re: To takie wkurzajace
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-06 20:59, Marek Dyjor pisze:

    > Nie sądzę aby montażysta kuchni był takim potentatem że dyktuje warunki
    > i nie ma żadnej konkurencji, studiów kuchennych jest jak psów i to
    > raczej oni szukają i zabeigahą o klientów.

    Montażysta kuchni tak. Duża firma działa inaczej. Moim zdaniem nie ma
    żadnego znaczenia, czy zapłacił przed, czy po. Umowa wiąże obie strony.

    Rozważmy scenariusz płacenia po. Firma chce mu przywieźć meble a Kadar
    stwierdza, żeby spadali na drzewo, bo źle wymierzyli. Jest pat, ponieważ
    Kadar nie może zamówić drugiej kuchni w innej firmie, bo ma umowę z tą.
    A ci mają meble wg złożonego projektu. Jak nie pozwoli zamontować to
    (zgodnie z umową - a zapewne jakiś taki zapis mają) - zaczną naliczać
    odsetki i opłaty za magazynowanie.

    > Zresztą zawsze jest jeszcze IKEA :)

    > Nie jest... Sprawdź co zamówiłeś. Zamówiłeś kuchnie na wymiar.

    Dokładnie - trzeba sprawdzić, co jest w zamówieniu. Mnie ciągle ciekawi,
    kto dokonywał pomiarów.

    M.