    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: To takie wkurzajace
    Date: Sun, 6 Feb 2011 20:59:06 +0100

    Kadar wrote:

    > Nie wiem skad ale na grupie panuje poglad, ze klient moze wszystko i
    > zawsze.

    jakość nie wierzę, że wszystkie firmy montujące kuchnie pobierają forsę z
    góry, zamawiałem okna i drzwi i za każdym razem ostatnią ratę płaciłem już
    po zakończeniu pracy.

    > Czy w banku tez mozesz sobie dowolnie sformulowac umowe? Masz
    > zakres i w tym zakresie sie poruszasz jesli cos ci nie odpowiada
    > idziesz do innego banku a tam masz to samo tylko inaczej sformulowane.

    A jednak banki ze sobą konkurują i zwykle można coś wynegocjować.

    > Normalna instytucja nigdy nie pozwoli sobie na zmiane zasad dla
    > pierwszego lepszego klienta bo albo nie jest normanla instytucja albo
    > jest za mala zeby sobie pozwolic na strate klienta.

    Nie sądzę aby montażysta kuchni był takim potentatem że dyktuje warunki i
    nie ma żadnej konkurencji, studiów kuchennych jest jak psów i to raczej oni
    szukają i zabeigahą o klientów.

    Zresztą zawsze jest jeszcze IKEA :)

    > Kuchnia jest dokladnie takim samym produktem jak samochod. Idziesz
    > skladasz z roznych opcji i placisz jesli nie zaplacisz to nikt dalej z
    > toba nie bedzie rozmawial. Co dostaniesz to juz inna sprawa.

    Nie jest... Sprawdź co zamówiłeś. Zamówiłeś kuchnie na wymiar.