    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: To takie wkurzajace
    Date: Sun, 6 Feb 2011 22:19:51 +0100

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:07648479-042d-442f-a5aa-be2c9f7389ed@d23g2000pr
    j.googlegroups.com...

    > Piszesz o pana kaziach i firmach pana kazia, ja pisze o firmie.

    To bez znaczenia.
    Wszedzie mozna negocjowac

    > Idz do do Audi albo Volksvagena i zaproponuj im swoje warunki
    > podpisania umowy na zakup samochodu a potem opisz nam swoje wrazenia
    > (mysle ze nawet w Renault i Fiacie potraktowaliby cie podobnie).

    Znaczy zamawiasz srebrne Audi diesel placisz oni dostarczaja Tobie zielonego
    benzyniaka a Ty placisz i zalisz sie na grupie tylko bo nic nie mozesz
    zrobic.

    > W tym caly problem.
    >
    > dokladnie to samo nawet ceny porownywalne.

    Ze Swoim podejsciem do interesów jestes idealnym klientem dla developerow,
    salonow firmowych i innych sprzedawców.
    > za usluge placisz do konca po jej
    >
    > Czasami tak jest ale czasami jest inaczej. Tez o tym napisalem nie do
    > konca wiem skad takie przekonanie na grupie.
    Bo tak jest.

    > Musialbym za mocno wejsc w szczegoly, duzo pisania i nudne ale jesli
    > bardzo bedziesz chcial to opisze.

    Tu moze byc pies pogrzebany

    Kris