    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 7 Apr 2017 11:55:42 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Tornad faktycznie chyba jest na grupie fizyka :-)
    From: Tornad <t...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 16:31:50 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > On 07.04.2017 06:23, Tornad wrote:
    >
    > Co Ty tam jeszcze robisz w USA ?

    Już nic tam nie robie. Wrocilem do rozumu i od ponad roku siedze pod Smocza
    Jama. I jak ten goral jak mam czas to sobie siedze i dumam. A jak nie mam
    czasu to ino siedze. W czasie gdy nie miałem czasu wymysliem, ze z tym
    smokiem wawelskim wcale nie było tak jak to dzieci w przedszkolach ucza. Nie
    szewczyk lecz brak dziewic w Krakowie sprawil, ze smok sam zdechl, z głodu.

    Niestety zdrowie już nie to; te często mordercze wysiłki daja o sobie znac. Do
    tego dochodzi wieloletnie palenie i kilka innych slabosci. Ale nie narzekam.
    Wymysliem, ze pan Einstein nie miał za feniga ani za centa wyobraźni
    przestrzennej. Sa tacy ludzie. I ciesze się, ze Ty moje "wykłady" na tej temat
    na forum fizyka uważasz za zrozumiale i je swoiście akceptujesz.

    Ostatnio wymyslilem, ze tzw. dylatacja czasu fizycznie nie istnieje.
    Udowodnilem, ze to co od Lorentza zerznal Einstein jest jedynie
    wspolczynnikiem okreslajacym tempo chodu zegara świetlnego. Udowodnilem, ze
    tempo to zależy nie tylko od predkosci jazdy tego zegara lecz również od jego
    orientacji w stosunku do kierunku jego ruchu. Ruchu w stosunku do tej
    miedzygalaktycznej próżni a nie jak tego wymaga ten matołkowato-idiotyczny
    postulat pana Einsteina, ze predkosc w prozni można okreslac jedynie w stosunku
    do drugiego układu odniesienia.

    Nie chce z tej poważnej grupy robic śmietnika wiec już koncze i zapraszam Cie
    na moja strone tornadosolution.com ,na której zamiescilem swój calkiem swiezy,
    bo ma tylko 2 lata artykul pt. "Dylatacja dylatacji czasu".

    Ciekaw bylbym czy forma i tresc sa dla Ciebie zrozumiale na tyle aby po
    przetłumaczeniu wyslac go do publikacji w jakims anglojęzycznym periodyku.
    Taka surowa ale uzasadniona krytyka jest mi potrzebna. Tyle, ze do tego trzeba
    mieć normalna wyobraznie przetrzenna. A na fizyce takich ludzi nie ma.

    Wiekszosc o ile nie wszyscy, boja się wychylić czy sa już ta teoria
    wzglednosci tak przezarci, ze normalne myslenie maja wylaczone.

    A chłopcy budowlancy te wyobraznie maja bo mieć ja musza. Ja czesto młodym
    adeptom budownictwa tlumaczylem, ze zanim cos zmontujesz, skonstruujesz,
    wykonasz czyli zbudujesz, musisz wcześniej mieć to "w oczach". Bez tej
    wyobraźni nie ma szans na wykonanie czegos w rozsądnym czasie i na wymaganym
    poziomie.
    I to się sprawdza. Taka glupia sprawa a nikt mi tego nigdy w zadnej ze szkol
    nie powiedział. Musialem wymyslic sam.

    Pzdr
    Tornad