  • Data: 2015-06-01 21:28:28
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 17:53:30 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
> [...]
    e_842462705.jpg

    > yyyy, zaraz. czyli funkcja mulczowania jest realizowana za pomoca
    > specjalnego noza ktory robi sprawe na dwa podejscia?

    Jeszcze drozsze modele maja dwa noze ktore jeszcze lepiej tna trawke na
    mniejsze :) Oprocz innego noza jest jeszcze wklad w miejsce wyrzutu trawy
    do kosza, ktory robi po prostu "obieg zamkniety" i trawka sobie w srodku
    lata i "sie tnie" na mniejsze ;) Ten wklad to kawalek plastiku.

    > wow.
    > czyli cos za co producenci kaza sobie doplacac mozna osiagnac wymieniajac
    > noza?

    Czy ja wiem czy kaza sobie akurat za te opcje placic?
    Widziales gdzies kosiarke z funkcja mulczowania i identyczna - z mulczowaniem?
    Raczej po prostu gdzies od pewnego pulapu (przy odpowiednio mocnym silniku,
    byc moze tez kiedy pojawia sie opcja regulacji predkosci napedu) pojawia sie
    tez inny noz i opcja mulczowania :)

    > ... to moze zmienie....
    > zawsze to trawiszcze mniejszymi kawalkami spadnie....

    Pytanie jeszcze czy konstrukcja samej obudowy kosiarki z mulczowaniem nie jest
    troche inna (wieksza "pojemnosc" obudowy - inaczej skonstruowana obudowa zeby
    podrywana w gore na zewnatrz noza trawa opadala wewnatrz noza, gdzie jest
    cieta na mniejsze kawalki :) Cholera wie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.