    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trzeszcząca podłoga - gwarancja
    Date: Thu, 19 Aug 2010 10:09:36 +0200

    Dnia 19-08-2010 o 09:51:21 Michał <m...@w...pll> napisał(a):

    > Pewna firma montowała mi panele podłogowe. Położyli podkład na to
    > panele. Po 2 miesiacach panele zaczely sie ruszać, trzestrzeć.
    Normalne, marne panele puszczają na zamkach.

    > Mam roczną gwarancje wiec zadzwoniłem to tej firmy a oni twierdzą, że to
    > nie ich wina, że widocznie podłoże jest krzywe.
    > Moim zdaniem to jednak źle położony podkład pod panele, bo wylewka jest
    > równa.
    A sprawdzałaś czy tylko tak myślisz, bo mnie robili wylewki, idealne równe
    a ja nalałem wodę to były wgłębienia nawet na 2mm, także na oko to
    wszytsko równe
    ale wychodzi to na długiej łacie, inna sprawa że taka nierówność
    nie przeszkadza panelom.

    > Mam jakieś szanse by ich zmusić to poprawy tej podłogi(jest coraz
    > gorzej)? Pewnie będą się upierać przy swoim, bo dla nich to oznacza
    > ponowne położenie 60m2 podłogi.
    Wyrzucić te panele kupić porządne lub dać płytki, ostatecznie je pokleić
    ale są woskowane i to się raczej nie uda.

    --
    Pozdr
    JanuszK