  • Data: 2010-08-19 08:11:21
    Temat: Re: Trzeszcząca podłoga - gwarancja
    Od: Michał <m...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-19 10:00, Andrzej Lawa pisze:

    > 1. jaka podłoga?
    > 2. jaki podkład?
    > 3. jak sprawdziłeś równość wylewki i jaka wyszła?
    1. Zwykle panele za ok. 30zl/m
    2. Zielone coś z Leroya. Podkład pod panele 3mm, założyli mi 2 warstwy.
    Mało być 'na zakładkę' ale pewnie wyszły im gdzieś dziury i teraz panele
    się uginają
    3. No oko :) W poprzednim mieszkaniu mialem duzo bardziej krzywą podłoge
    i nie miałem żadnych problemów z panelami, ale tam byl inny podkład