  • 1. Data: 2010-08-19 07:51:21
    Temat: Trzeszcząca podłoga - gwarancja
    Od: Michał <m...@w...pll>

    Pewna firma montowała mi panele podłogowe. Położyli podkład na to
    panele. Po 2 miesiacach panele zaczely sie ruszać, trzestrzeć.
    Mam roczną gwarancje wiec zadzwoniłem to tej firmy a oni twierdzą, że to
    nie ich wina, że widocznie podłoże jest krzywe.
    Moim zdaniem to jednak źle położony podkład pod panele, bo wylewka jest
    równa.
    Mam jakieś szanse by ich zmusić to poprawy tej podłogi(jest coraz
    gorzej)? Pewnie będą się upierać przy swoim, bo dla nich to oznacza
    ponowne położenie 60m2 podłogi.

  • 2. Data: 2010-08-19 07:57:32
    Temat: Re: Trzeszcząca podłoga - gwarancja
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...pll> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam jakieś szanse by ich zmusić to poprawy tej podłogi(jest coraz gorzej)?
    > Pewnie będą się upierać przy swoim, bo dla nich to oznacza ponowne

    Panele to gówno. Przecież pisałem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-08-19 08:00:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał pisze:

    > Mam jakieś szanse by ich zmusić to poprawy tej podłogi(jest coraz
    > gorzej)? Pewnie będą się upierać przy swoim, bo dla nich to oznacza
    > ponowne położenie 60m2 podłogi.

    1. jaka podłoga?
    2. jaki podkład?
    3. jak sprawdziłeś równość wylewki i jaka wyszła?

  • 4. Data: 2010-08-19 08:09:36
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 19-08-2010 o 09:51:21 Michał <m...@w...pll> napisał(a):

    > Pewna firma montowała mi panele podłogowe. Położyli podkład na to
    > panele. Po 2 miesiacach panele zaczely sie ruszać, trzestrzeć.
    Normalne, marne panele puszczają na zamkach.

> [...]
    > nie ich wina, że widocznie podłoże jest krzywe.
    > Moim zdaniem to jednak źle położony podkład pod panele, bo wylewka jest
    A sprawdzałaś czy tylko tak myślisz, bo mnie robili wylewki, idealne równe
    a ja nalałem wodę to były wgłębienia nawet na 2mm, także na oko to
    wszytsko równe
    ale wychodzi to na długiej łacie, inna sprawa że taka nierówność
    nie przeszkadza panelom.

    > Mam jakieś szanse by ich zmusić to poprawy tej podłogi(jest coraz
    > gorzej)? Pewnie będą się upierać przy swoim, bo dla nich to oznacza
    > ponowne położenie 60m2 podłogi.
    Wyrzucić te panele kupić porządne lub dać płytki, ostatecznie je pokleić
    ale są woskowane i to się raczej nie uda.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2010-08-19 08:11:21
    Od: Michał <m...@w...pll>

    W dniu 2010-08-19 10:00, Andrzej Lawa pisze:

    > 1. jaka podłoga?
    > 2. jaki podkład?
    > 3. jak sprawdziłeś równość wylewki i jaka wyszła?
    1. Zwykle panele za ok. 30zl/m
    2. Zielone coś z Leroya. Podkład pod panele 3mm, założyli mi 2 warstwy.
    Mało być 'na zakładkę' ale pewnie wyszły im gdzieś dziury i teraz panele
    się uginają
    3. No oko :) W poprzednim mieszkaniu mialem duzo bardziej krzywą podłoge
    i nie miałem żadnych problemów z panelami, ale tam byl inny podkład

  • 6. Data: 2010-08-19 08:19:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał pisze:

    > 1. Zwykle panele za ok. 30zl/m

    Miałem na myśli to, co jest aktualnie ;-> Beton? Deski?

    > 2. Zielone coś z Leroya. Podkład pod panele 3mm, założyli mi 2 warstwy.
    > Mało być 'na zakładkę' ale pewnie wyszły im gdzieś dziury i teraz panele
    > się uginają

    Dwie warstwy????????? Rany, chyba znowu ta sama ekipa, co już raz ktoś
    tu wspominał... Tego się nie układa na dwie warstwy!

    > 3. No oko :) W poprzednim mieszkaniu mialem duzo bardziej krzywą podłoge
    > i nie miałem żadnych problemów z panelami, ale tam byl inny podkład

    Na oko to chłop w szpitalu umarł.

    Bierzesz długą poziomicę, kładziesz na podłodze/posadzce i patrzysz,
    jakie są maksymalne szpary pod poziomicą. Bez tej informacji nie da się
    dobrać podkładów.

  • 7. Data: 2010-08-19 08:34:37
    Od: Michał <m...@w...pll>

    W dniu 2010-08-19 10:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Miałem na myśli to, co jest aktualnie ;-> Beton? Deski?
    Beton

    > Dwie warstwy????????? Rany, chyba znowu ta sama ekipa, co już raz ktoś
    > tu wspominał... Tego się nie układa na dwie warstwy!
    I moim zdaniem to jest przyczyna trzeszczącej podłogi.
    Mailem podkładu na jedna warstwę, Wpadłem na pomysł, że może dołożyć
    jeszcze jedną. Firma montująca stwierdziła, że nie ma problemu i tak
    zrobili. Ja się na tym nie znam :)

    > Na oko to chłop w szpitalu umarł.
    >
    > Bierzesz długą poziomicę, kładziesz na podłodze/posadzce i patrzysz,
    > jakie są maksymalne szpary pod poziomicą. Bez tej informacji nie da się
    > dobrać podkładów.
    Tak robiłem akurat w tym miejscu gdzie panel uginają się najbardziej.
    Poziomica 150cm maksymalne szpary to ok. 1mm

  • 8. Data: 2010-08-19 08:41:01
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > 2. Zielone coś z Leroya. Podkład pod panele 3mm, założyli mi 2 warstwy.
    > Mało być 'na zakładkę' ale pewnie wyszły im gdzieś dziury i teraz panele
    > się uginają

    Ułożyłem paneli w życiu sporo. Izadne nie trzeszczą. Ale jak podłoga równa
    betonowa to stosuje jak jako podkład cieniutka gabke. Grube podkłady
    uzywałem w mieszkaniu gdzie podłoga była drewniana.
    I nigdy 2 warswy
    Bo po co.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-08-19 08:44:51
    Od: Michał <m...@w...pll>

    W dniu 2010-08-19 10:09, janusz_kk1 pisze:

    > Normalne, marne panele puszczają na zamkach.
    Tu ugięcie paneli to jest max 1mm. Ja miałem kiedyś tanie(marne) panele
    i nie bylo tego typu problemów

> [...]
    > wszytsko równe
    > ale wychodzi to na długiej łacie, inna sprawa że taka nierówność
    U mnie było max ok. 1mm

    > Wyrzucić te panele kupić porządne lub dać płytki, ostatecznie je pokleić
    > ale są woskowane i to się raczej nie uda.
    Myślisz, ze mnie uwzględnią mi tego w gwarancji. Jedyne wyście to nowe
    panele? :)

    W przyszłości na pewno nie użyje już tego zielonego gówna jako podkład.

  • 10. Data: 2010-08-19 08:47:17
    Od: Michał <m...@w...pll>

    W dniu 2010-08-19 10:41, Kris pisze:
> [...]
    > równa betonowa to stosuje jak jako podkład cieniutka gabke. Grube
    > podkłady uzywałem w mieszkaniu gdzie podłoga była drewniana.
    By się izolować cieplnie ?

    Tylko co teraz. Czyja to wina? Poprawią te panele ? :)