  • 1. Data: 2010-08-18 19:13:56
    Temat: Tasma do izolacji akustycznej w sciankach K-G
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Pod profil U powinno sie dawac tasme wygluszajaca. Czy zamiast typowej
    mozna dac tasme dylatacyjna? Jest sporo tansza, tylko czy bedzie ona
    dobrze wygluszac?
    Adam

  • 2. Data: 2010-08-18 22:22:13
    Temat: Re: Tasma do izolacji akustycznej w sciankach K-G
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-08-18 21:13, adam pisze:
    > Pod profil U powinno sie dawac tasme wygluszajaca. Czy zamiast typowej
    > mozna dac tasme dylatacyjna? Jest sporo tansza, tylko czy bedzie ona
    > dobrze wygluszac?
    W ogromnej większości nie daje się niczego, bo tak szybciej i prościej
    robociarzom, więc jak dasz cokolwiek - i tak będziesz miał znacznie
    lepiej niż przeciętnie.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-08-19 05:59:27
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-08-18 21:13, adam pisze:
    > Pod profil U powinno sie dawac tasme wygluszajaca. Czy zamiast typowej
    > mozna dac tasme dylatacyjna? Jest sporo tansza, tylko czy bedzie ona
    > dobrze wygluszac?

    Jest grubsza i bardziej elastyczna ale powinno być ok. Lepiej daj to niż
    nic.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2010-08-19 11:01:45
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 18.08.2010 21:13, adam wrote:
    > Pod profil U powinno sie dawac tasme wygluszajaca. Czy zamiast typowej
    > mozna dac tasme dylatacyjna? Jest sporo tansza, tylko czy bedzie ona
    > dobrze wygluszac?
    > Adam

    Ja wlasnie taka dalem.. ale nie jestem przekonany. Ta wygluszajaca jest
    ciezka, czarna i na pewno lepiej tlumi.
    Ale na pewno ta biala jest lepsza niz nic
    S.

  • 5. Data: 2010-08-19 20:37:03
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pod profil U powinno sie dawac tasme wygluszajaca. Czy zamiast typowej
    > mozna dac tasme dylatacyjna? Jest sporo tansza, tylko czy bedzie ona
    > dobrze wygluszac?
    > Adam
    ja brałem taśme od producenta coś około 18 zł za 30mx50mm znajdż w necie
    firme Dapi
    Taśma jest samoprzylepna co ułatwia robote na scianach i sufitach.

  • 6. Data: 2010-08-20 15:21:32
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > ja brałem taśme od producenta coś około 18 zł za 30mx50mm znajdż w
    > necie
    > firme Dapi
    > Taśma jest samoprzylepna co ułatwia robote na scianach i sufitach.

    Na roznych fchowych stronach polecaja zeby dawac. Jak sie jej nie da,
    to podobno kazde klapniecie drzwiami na gorze bedzie slychac na dole.
    Wole dac i nie sluchac do konca zycia odglosow. W casto widzialem po
    okolo 50 zl i sie wystraszylem, ale 18 zl to juz cena do przyjecia.
    Dzieki.
    Adam