  • 1. Data: 2010-08-18 16:59:36
    Temat: Kupa brązu w Bielsku Podlaskim - można przyblokować budowę?
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

    CZarni terroryści do spóły zapewne z władzuchną wylepili nam w Bielsku bałwana na
    kształt
    jot pe dwa (polak papa watykański).
    Pocieszające jest, że ci terroryści obawiają się, że naród będzie temu papie pluć w
    brązowy ryj, i otoczyli tę kupę nieszczęścia metrowym paskiem trawki (na razie ziemi,

    wszystko w budowie). Niepokojące jest, że czarna terrorystyczna zaraza zabrała
    narodowi
    Bielska dwa chodniki. Skasowała... żebyśmy musieli te nieszczęście omijać. Podstawiła
    nam
    ta zaraza nogę. Że niby pomnik tego truposza jest ważniejszy od obywateli póki co
    żyjących.
    Pytanie brzmi: czy możemy jakoś zablokować to niszczenie chodników. Jaka droga
    formalna.
    Sama kupa brązu mi osobiście wisi, nie jestem zabobonny, ale to ordynarne chamstwo
    czarnej zarazy bardzo mnie razi. To są terroryści. Najechali Polskę bodaj tysiąc lat,

    potem wiekami mordowali naród, wpajając swoje chore pojmowanie chrześcijaństwa, swój
    fałsz i swoją obłudę. Dobrze że pieprzonych dzwonów nie słyszę. Współczucie rodakom
    przy
    ratuszu. Swoją drogą, rachityczne te dzwony. Takie bardziej baranie, cienkie.
    Ale co to za koszmar, brązowa kukła papy pochylona agresywnie do przodu. Widać
    bohomazy
    poszły już naprzód w dziedzinie odlewania tego pajaca. A w sprawie finansowania
    budowy,
    to prawdopodobnie plac był przygotowany przez miasto, co kosztowało, 6 czy 60
    tysięcy,
    nie pamiętam. Czy dobrze nmi się zdaje, że to marnotrawstwo publicznych pieniędzy,
    czyli
    sprzeniewierzenie? A brak referendum w sprawie bałwana? hehehe to też jest
    optymistyczne,
    bo ci terroryści prowatykańscy liżący tyłki czarnym widać boją się wyniku takiego
    referendum. Tak, czarna zaraza ma się ku końcowi, pogoniliśmy jednych krzyżaków,
    pogonimy
    w cholerę drugich. Wielką czarną pijawę ssącą naszą krew, dobre samopoczucie, wolność

    religijną, oraz kasiorę. Dobrze, pogonimy, a z kim będzie władza robić takie piękne
    przekręty?

    PYtanie: jak monitować w sprawie chodników... do księdza? heheheheh Dawać porady,
    czarny
    totem będzie rzucał czarny cień na Bielsk Podlaski. Najlepiej byłoby ten szajsik
    odesłać
    do Watykanu. Na koszt państwa Tusków i administracji.
    Polak to nie katolik. Polak to polak. Katolicccy kłamcy przypisują sobie wszystko -
    cud
    nad wisłą (żołnierze niepotrzebni byli?), jak kto w szpitalu wyzdrowieje to też ich
    czarny cud ( ale jakoś szpitala leczącego modlitwą nigdzie nie ma). Jak mam sąsiada
    mnie interesuje, czy to jest dobry człowiek, a nie czy jest katolikiem czy ateistą.
    Mało
    kto ma taką potrzebę łgania jak biskupi katoliccy. Ich religia jest na tyle pełna
    kłamstw, że co msza co elaborat to muszą kłamać i kłamać i kłamać. To ludzie bez
    sumienia. SZczególnie co mnie boli, że czarna swołocz gnębi dzieci w szkołach, i to
    idzie
    w tysiące, oraz że nadal mordują, blokując sprawę in vitro. Powinno ich się z Polski
    mieczem wypędzić. A majątek przejąć za dokonania na terenach polskich.
    Jest możliwość, że zamiast trawki walną jakiś piaskowiec, ale ja się z reguły nie
    mylę.
    Walną tam trawkę, ale z tego co wiem, żeby ochronić przed pluciem, musieliby spory
    płotek
    zrobić, taki, któryby ten ryj zasłonił na amen. CZego sobie i wam życzę. Tak, czarna
    zaraza jest teraz pod kreską. I proszę mi nie wypominać, że obrażam jakieś wydumane
    uczucia religijne. To jest odwet werbalny wzamian za napaść rzeczywistą. Na kasację
    moich
    ulubionych chodników. Na moją krzywdę, że muszę patrzeć na znak mafijny, postawiony
    na
    lewo, nieprawnie, tak jak to mafia ma w zwyczaju. Pozostaje mi pluć na ten szajs, bo
    mafią, która dobrze żyje z rządem, bardzo ciężko wygrać w inny sposób.

  • 2. Data: 2010-08-18 16:59:51
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    wynieść się do Korei Północnej - tam potrzebują ciebie jak nic
    SJS

  • 3. Data: 2010-08-18 17:14:31
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Żenada. Współczuję Twoim rodzicom.

  • 4. Data: 2010-08-18 17:57:22
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Żenada. Współczuję Twoim rodzicom.

    Głupi jest, fakt...

    b.

  • 5. Data: 2010-08-18 20:49:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budyń pisze:
    > Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Głupi jest, fakt...

    Co do formy - zgoda. Ale co do treści... Cóż, osobiście uważam, że
    pomników mamy stanowczo za dużo, a stawianie pomnika w sposób
    utrudniający ludziom codzienne życie to szczególny przypadek chamstwa.

    Brakuje pieniędzy na wszystko... a na pomniki nas stać. Postulat:
    opodatkować pomniki podatkiem 200% kosztów budowy i 20-krotnym podatkiem
    gruntowym (w porównaniu ze stawką za powierzchnię mieszkalną) - wszystko
    oczywiście płatne z prywatnych kieszeni popierających budowę danego pomnika.

    Nie wiem, jak inni powielani w formie kamiennej lub metalowej, ale
    przypuszczam że JP2 wolałby, żeby te fundusze poszły np. na poprawę
    opieki zdrowotnej albo inny godny cel.

  • 6. Data: 2010-08-19 06:16:49
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4c6c4766$1@news.home.net.pl...
    > Co do formy - zgoda. Ale co do treści...

    Gdyby sie normalnie zapytał o mozliwosci oprotestowania czegośtam to by
    dostał odpowiedz. A tak....

    > Brakuje pieniędzy na wszystko... a na pomniki nas stać. Postulat:

    Troche w tym ideologii jest. Pieniędzy zawsze jest mało - zawsze można
    znaleźć szczytny cel na które mozna je wydać. Jak nie na chore dzieci to na
    pieski i kotki. Albo jakims unijnym programem rozdac menelom.
    A kultura i to że jestesmy narodem wymaga pamięci o naszej przeszłosci. A to
    czasem wymaga pomnika, muzeum, czy programu w telewizji - to są też rzeczy
    ważne tak jak i te chore dzieci.
    I zaczyna sprawa być polityczna bo niektórzy chcą być bardziej narodowi a
    inni bardziej europejscy, długo mozna by dyskutowac....
    Ale to NTG

    b.

  • 7. Data: 2010-08-19 08:28:26
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > oczywiście płatne z prywatnych kieszeni popierających budowę danego pomnika.

    Problem w tym, ze te podatki Ty, ja i pozostali zaplacimy dlatego to
    kiepski pomysl.

    KADAR

  • 8. Data: 2010-08-19 08:39:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kadar pisze:

    > Problem w tym, ze te podatki Ty, ja i pozostali zaplacimy dlatego to
    > kiepski pomysl.

    Doczytaj: z kieszeni _popierających_ budowę ;-> Czyli najpierw trzeba by
    poddać budowę danego pomnika głosowaniu. Kto zagłosuje za - płaci.

  • 9. Data: 2010-08-19 10:48:29
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Doczytaj: z kieszeni _popierających_ budowę ;-> Czyli najpierw trzeba by
    >  poddać budowę danego pomnika głosowaniu. Kto zagłosuje za - płaci.

    Doczytalem. Ja mowie o rzeczywistosci Ty piszesz o fikcji. Gdyby
    wystawianie pomnikow bylo uzaleznine od (nie licze na pelne
    finansowanie) wyjecia z wlasnej kieszeni chociaz 1/10 kosztow pomnika
    to w Polsce mielibysmy o 98% mniej pomnikow.

    KADAR

  • 10. Data: 2010-08-19 10:58:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kadar pisze:

    > Doczytalem. Ja mowie o rzeczywistosci Ty piszesz o fikcji. Gdyby

    Czego nie zrozumiałeś w słowie "postulat"? ;->

    > wystawianie pomnikow bylo uzaleznine od (nie licze na pelne
    > finansowanie) wyjecia z wlasnej kieszeni chociaz 1/10 kosztow pomnika
    > to w Polsce mielibysmy o 98% mniej pomnikow.

    Stąd postulat.