  • 1. Data: 2010-08-18 10:28:10
    Temat: Czesci zamienne
    Od: o...@n...pl

    Hej.
    Pytanie dotyczy aeratora Bosch. Po kilku wykonanych zabiegach aeracji
    widac ze sprezynki (pazurki), ktore sluza do tej wlasnie czynnosci
    zaczynaja wygladac na coraz bardziej zuzyte.

    W serwisie Boscha pojedyncza sprezynka kosztuje "tylko" 5 zl.
    Jesliby wziac pod uwage ilosc takich sprezynek, ktore wchodza na raz do
    bebna - to wyjdzie z tego wydatek 50zl.

    Wyglada na to ze po kilku przebiegach takim aeratorem trzeba calkowicie
    wymienic te sprezynki, przez co koszt uzytkowania takiego urzadzenia
    rosnie.

    Czy ktos wie, gdzie mozna zamowic tego typu czesci - ale po jakichs
    bardziej akceptowalnych cenach?
    Czy zostaje tylko samodzielne zrobienie czegos takiego?

  • 2. Data: 2010-08-18 10:45:50
    Temat: Re: Czesci zamienne
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 18.08.2010 12:28, o...@n...pl wrote:
> [...]
    > bardziej akceptowalnych cenach?
    > Czy zostaje tylko samodzielne zrobienie czegos takiego?

    Czasami trafiaja sie czesci chinskie do boscha, ale to raczej wirniki,
    czasami tuleje SDS. Jezeli sprezynka kosztuje 5zl to raczej taniej tego
    nigdzie nie znajdziesz. Mozesz sprobowac dorobic gdzies np z lepszego
    materialu, ale cena nizsza nie bedzie.
    S.

  • 3. Data: 2010-08-18 22:15:43
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    > Czy ktos wie, gdzie mozna zamowic tego typu czesci - ale po jakichs
    > bardziej akceptowalnych cenach?
    > Czy zostaje tylko samodzielne zrobienie czegos takiego?

    Dodam że wymiana wałka w Black&Decker to 90 zeta.
    Natomiast mi satrcza na więcej, ale jak pożyczyłem koledze co ma gliniaste i
    twarde podłoże, szybko mi wałki zajeździł. U mnie głównie ziemia lekka,
    piaszczysta.