  • Data: 2022-09-06 15:01:41
    Temat: Re: UPS/zasilacz PV itd
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/09/2022 14:55, Cavallino wrote:
    > I producent ma uwierzyć na słowo, że nikt z klientów nie podepnie tego
    > inaczej?

    Żartujesz, prawda? Powiedz, że żartujesz...

    Myślisz że ten sam problem nie niepokoi producentów sznurów do prodiża?
    Też ktoś może przymocować wtyczkę do instalacji w puszce i co teraz? A
    taki sznur to nawet łatwiejszy niż falownik.

    Możliwe, choć pewności nie mam, że producenci jednak zakładają pewnien
    poziom braku debilizmu. Niewykluczone, że nie słusznie.

    Na urządzeniu masz gniazdo wejściowe i wyjściowe. Nie sposób ich
    pomylić. Volt SinusPro 1000E. Spokojna głowa.

    > I w rezultacie prąd puszczony przez taki pseudofalownik, nigdy nie
    > poleci w sieć?

    Nigdy.

    Tak wygląda własnie UPS online.

    I nie jest on pseudo. Ot, zwykly falownik podpięty pod zwykły
    akumulator, ładowany ze zwykłej ładowarki. W drugą stronę się nie da.