  • Data: 2022-09-06 15:31:29
    Temat: Re: UPS/zasilacz PV itd
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.09.2022 14:49, heby wrote:

    > Zgadza się. W 90% wypadków albo funkcja 4) nie istnieje (PV ładuje tylko
    > akumulator) albo nie sposób wyjąć tą informację z gardła chińczykowi,
    > nawet jeśli jest producentem (więc zakładam, że nie mam gwarancji, że
    > mam). Dlatego pytam na grupie. Jesli mam zrobić samodzielnie research,
    > to się poddaje - nie stać mnie na sprowadzenie 10 i szukanie czy któryś
    > ma taką funkcję.

    > No i gwarantuje, że punt 4) będzie spełniony, czy nie?

    Tak / Nie / Nie wiem

    > ? Three working modes adjustable:AC first,Battery first,PV first.

    Niestety nie napisali czy można definiować głębiej ...

    Ale jak im się chciało tyle obrazków narysować w opisie na stronie, to
    jest niezerowe prawdopodobieństwo, że w instrukcji będą ich mieli
    jeszcze więcej. Może coś Ci z tego wyniknie.

    IMHO masz na tyle specyficzne wymagania, że szanse na znalezienie usera,
    który za Ciebie przećwiczył temat są znikome.

    W PL masz dostawców podobnego, tylko droższego sprzętu - może po prostu
    dopytaj czy ich sprzęty to potrafią.

    Piotrek