    From: "arek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ubezpieczacie nowe domy ?
    Date: Wed, 1 Sep 2010 22:09:02 +0200

    news:63df.00000324.4c7c3532@newsgate.onet.pl...

    > Kalkulator składki za ubezpieczenie domu lub mieszkania:
    > http://dobra-polisa.pomorskie.pl/kalkulacja-mieszkan
    ia
    > Bardzo dobry stosunek ceny do zakresu ubezpieczenia.
    > (tyle w ramach reklamy :)
    >
    > A od siebie: Nie bardzo kumam, skąd pytanie o ubezpieczenie NOWYCH domów?
    > Wg mnie - właśnie NOWE są bardziej (relatywnie) narażone na uszkodzenia z
    > powodu
    > np. zalania (Jak coś działa od 20 lat, to zapewne podziała następne 5:)
    >
    > Jak juz kiedys pisałem: nieubezpieczenie domu/mieszkania - to albo przejaw
    > zamożności albo idiotyzmu.
    > - - -

    Znajomy ubezpiecza dom od wielu lat. Jakoś tak trochę ponad 300zł/rok.
    Ostatnio po uderzeniu pioruna oberwały pralka, lodówka, komputer, wieża i
    telewizor. Większość dało się naprawić, choć koszty nie były małe. A
    ubezpieczenie? Dostał. 240zł na wszystko.
    I teraz nie wiem czy fakt, że płacił to ubezpieczenie było przejawem
    żamożności czy idiotyzmu. Bo jestem pewien, że za zniszczenie połowy domu za
    200tys. dostałby ze 20 patoli i uśmiech prezesa.