  • Data: 2010-09-01 19:46:44
    Temat: Re: Ubezpieczacie nowe domy ?
    Od: "arek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:i5h2ks$6mn$1@news.onet.pl...

    > Dobre :)))

    A czy to działa w drugą stronę? Tzn. czy wśród ubezpieczycieli jest ktoś na
    tyle dorosły, żeby uczciwie na początku wymienić CZEGO JEDNAK UBEZPIECZENIE
    NIE OBEJMUJE? Znam przypadek ubezpieczenia samochodu od pożaru ale... ale
    nie od pożaru wynikającego z "udziału" akumulatora. I nie od pożaru
    wywołanego celową ingerencją osób trzecich (to chyba już standard). Efekt?
    Nawet jak wybuchnie pożar od benzyny to ciężko udowodnić że to nie była
    benzyna zapalona jakąś iskrą z instalacji. A jak iskra to przecież z
    akumulatora...
    Znam też dwa przypadki kiedy domy ubezpieczone od zalania i pioruna zostały
    zalane wodą i trafione piorunem w sposób inny niż przewidywało
    odszkodowanie. Dla mnie to wystarczający przykład, żeby jednak nie bawić się
    w ubezpieczenia. Nie wiem, może nie jestem dość dorosły żeby wziąć tego byka
    za rogi.