  • Data: 2010-08-30 22:48:18
    Temat: Re: Ubezpieczacie nowe domy ?
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ubiezpieczacie domy ? jesli tak ile płacicie?

    Kalkulator składki za ubezpieczenie domu lub mieszkania:
    http://dobra-polisa.pomorskie.pl/kalkulacja-mieszkan
    ia
    Bardzo dobry stosunek ceny do zakresu ubezpieczenia.
    (tyle w ramach reklamy :)

    A od siebie: Nie bardzo kumam, skąd pytanie o ubezpieczenie NOWYCH domów?
    Wg mnie - właśnie NOWE są bardziej (relatywnie) narażone na uszkodzenia z powodu
    np. zalania (Jak coś działa od 20 lat, to zapewne podziała następne 5:)

    Jak juz kiedys pisałem: nieubezpieczenie domu/mieszkania - to albo przejaw
    zamożności albo idiotyzmu.
    - - -
    sadyl