  • 1. Data: 2010-08-27 09:34:23
    Temat: Ubezpieczacie nowe domy ?
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    Ubiezpieczacie domy ? jesli tak ile płacicie?

  • 2. Data: 2010-08-27 10:01:54
    Temat: Re: Ubezpieczacie nowe domy ?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ubiezpieczacie domy ? jesli tak ile płacicie?

    Ponizej 300zł za ubezpieczenie na kwote 500tys

  • 3. Data: 2010-08-27 11:06:18
    Od: "danio" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ponizej 300zł za ubezpieczenie na kwote 500tys

    240zl na kwote 350tys

  • 4. Data: 2010-08-27 12:25:49
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "danio" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomo?ci news:i582ei$jhs$1@news.onet.pl...

    > 240zl na kwote 350tys

    Podawajcie też gdzie i za co

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-08-27 12:55:30
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ponizej 300zł za ubezpieczenie na kwote 500tys

    pomorskie Warta 267zł składki SU 500tys zdarzenia losowe akcja ratownicza

  • 6. Data: 2010-08-27 13:19:18
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > pomorskie Warta 267zł składki SU 500tys zdarzenia losowe akcja ratownicza

    Ciekawe jak z wypłacaniem, czy ktoś z Was musial juz korzystać?

    Interesuje mnie ubezpieczenie
    np od Twistera , niestety juz auta latały w powietrzu czego byłem świadkiem
    kila lat temu, 2x
    w moim miejśćie wraz z dachami, ponadto od uderzenia pioruna, pożaru tez by
    się przydało

    300zł na rok to faktycznie nie jest dużo.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-08-27 14:10:17
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    > 300zł na rok to faktycznie nie jest dużo.

    Oczywiście, że nie jest dużo, ale dla "sprytnego" Polaka jest to rozrzutność w
    odróżnieniu od wydania 300 zł na alkohol w jeden weekend.

    --
    andreas

  • 8. Data: 2010-08-27 14:25:17
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    "andreas" <a...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście, że nie jest dużo, ale dla "sprytnego" Polaka jest to
    > rozrzutność w odróżnieniu od wydania 300 zł na alkohol w jeden weekend.

    Nie, to mądre postępowanie. Wydawanie 300 zł na złodziejskie ubezpieczalnie,
    które kasy i tak nie wypłacą bo znajdą setki punktów, które uniemożliwią im
    wypłatę odszkodowania, albo wycenią szkody na 1% ich wartości. IMHO nie
    warto płacić, te pieniądze są wyrzucone w błoto.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2010-08-27 14:40:11
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jajek" <2...@1...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > które uniemożliwią im wypłatę odszkodowania, albo wycenią szkody na 1% ich
    > wartości. IMHO nie warto płacić, te pieniądze są wyrzucone w błoto.

    Generalnie sie z Toba nie zgadzam i dom w podstawowym zakresie ale
    ubezpieczyłem.
    Ale z drugiej strony: place tzw. ubezpieczenie grupowe w zakładzie pracy.
    Jak obliczyłem zapłaciłem juz składek ok 9tys zł. Ostatnio zaszło zdarzenia
    objęte polisa i dostałem 3000zł.
    Więc niby bez sensu ale gdym tego ubezpieczenia nie miał to pewnie i tak
    dzisiaj bym tyh 9tys czy nawet 3tys odłozone nie miał-zawsze gdzies by się
    wydało ta kase.

  • 10. Data: 2010-08-27 17:13:41
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

> [...]

    > dzisiaj bym tyh 9tys czy nawet 3tys odłozone nie miał-zawsze gdzies by się

    To przelej mi na konto 9 tys.

    Może być w ratach, jak ubezpieczenie...

    Nr konta na priv

    Pozdry :)