  • 1. Data: 2010-08-26 18:58:06
    Temat: renowacja "tarasu"
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Częściowo pod dachem, częściowo poza dachem. Beton ok. 8 lat. Trzyma się,
    ale powierzchnia już jest "ładna inaczej".
    Nierówności do 6 mm pow. ok. 30m2. W przyszłym roku chcę położyć deski
    tarasowe, ale przed zimą chciałbym pokryć warstwą masy.
    Myślałem o samopoziomującej, ale nie jestem pewien czy ten akt rozumu
    wykonałem prawidłowo :)
    Co możecie polecić?
    CEzar

  • 2. Data: 2010-08-26 19:40:53
    Temat: Re: renowacja "tarasu"
    Od: "jurek" <news.tpnet.pl>

    Użytkownik "cezarys" <c...@X...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tarasowe, ale przed zimą chciałbym pokryć warstwą masy.
    > Myślałem o samopoziomującej, ale nie jestem pewien czy ten akt rozumu
    Pewnie lepiej by było gdyby deski tarasowe nie leżały na betonie, a na
    legarach.
    Może masz tyle miejsca aby zamiast wylewki, położyć cienke legary i do nich
    przykręcić te deski tarasowe? Może deski tarasowe plastikowe? Prawie nie do
    odróżnienia.
    Pozdrawiam
    JF